Accepterad Battulga | Ansökan till Trainee [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Battulga

Icke Medlem
Meddelanden
264
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad heter du på discord? Battulga#9735

Ange ditt födelsedatum 6 Januari 2008

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Det kommer vara lite blandat men ungefär dessa tider:
Måndag:16:00-18:00
Tisdag:16.00-17:30 19:00-21:00
Onsdag:16:00-21:00
Torsdag:15:45-18:00 och kanske kvällen beroende på
Fredag:14:55-17:30 och på kvällen
Lördag:10:00-22:00
Söndag:08:30-22:00
Tiderna kommer variera.

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Jag vill söka in för jag verkligen har saknat att vara Trainee och få ha kontroll över hela servern så man kan se utvecklingen som sker i långsiktig blick. Så inte rp:n kommer försämras utan jag vill bara se en stor utveckling eftersom detta är den största rp servern i Sverige så kan det inte bara vara några få som har koll på den utan man måste vara många som är aktiva och som kan sina saker. Jag kommer bidra till att svara på snabba reports och jag kommer specca många kriminella för jag vet att det behövs för det är ´så extremt många som är det och jag gillar att kolla på långa och bra rp scenarion för då vet jag att dem kan sina saker och det är det som gläder mig att dem brinner lika mycket som jag gör och det är så man skapar bra scenarion det är sådant jag kommer specca och jag kommer sitta i support och hjälpa dem med deras problem. För jag är en person som gillar att hjälpa andra som behöver hjälp och föra bort dem som förstör. Men man ska alltid ha en andra chans men inte ifall dem gör något grovt så är dem inte värda det. Och just nu så är det inte många som är Trainees och vi behöver verkligen staffs.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag skulle flyga runt noclipad och svara på en massa report för det är det jag gjorde innan. Jag kommer också hjälpa folk i support för jag kan det mesta. Men jag kommer lägga det största fokuset på att specca för det är det jag tycker är roligast och det är ofta det som är det mest framgångs rika för då har man en bild om servern är kaos eller ifall den är lugnare. Men kan kan också föra bort en massa lallare som bara förstör för oss på servern när vi rp:ar. Ifall jag ser någon som har svårigheter med något som kommer jag hjälpa dem med bl.a OOC chatt eller så kan man bara skriva till dem på discorden för dem ska heta samma sak på steam som på discord för annars händer det åter gärder. Ifall man är osäker med att personen inta kanske är bäst på att rp:a då kan man bara skriva /who så kan man se ifall dem är medlem eller krim bl.a och mana kan ge dem en varning ifall dem inte är medlemmar för man ska inte gå alldeles för hårt på dem när dem är nya på att rp:a.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat i ca 7 månader och har ca 500 timmar på Unive-FiveM

Har du några tidigare erfarenheter? Jag jag har varit Sv, servervakt och Trainee

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja det har jag:

/sqlban (id) (dagar) (anledning) bannar personen
/sqlunban (Hex-ID) unbannar personen
/sqlbanhisory (HEX-ID) Man kollar personens historik
/svban (id) (anledning) bannar personen i en timme
/togglename du kan se folks id och steamnamn ovanför deras gubbe och man ser när dom pratar
/toggleid du kan se folk id ovanför
/kick (ID) du kickar ut personen från servern t.ex när hen är AFK
/noclip du flyger runt i luften osynlig och speccar andra
/spectate du kan välja vem du ska specca.
/spectate (ID) vilket id du vill specca
/spectateoff då slutar du att specca
/goto (ID) du åker/flyger till den personen
/bring (ID) du tar personen till dig
/tpm då åker till din marker på kartan
/setskin (ID) du ger personen skin så han/hon kan byta kläder
/freeze (ID) du gör så personen inte kan röra sig
/unfreeze(ID) gör så att han kan röra sig
/revive (ID) du återupplivar personen.
/giveitem (ID) (föremålet) (hur mycket) du ger personen ett item som typ brandsläckare
/who (ID) du kan se vilka roller dom har i våran discord eller du kan bara se om dom är medlemmar och har Krim rollen
/ooc du skriver ut ett meddelande för alla
/sc du skriver i staff/trainee chatten
/sv du skriver i servervakt chatten
/dv då tar man bort bilen och man använder det när man tror att fordonet inte kommer användas
/givehealth (ID) du ger honom healing
/givecash(ID) du ger personen pengar
/tp (kordinater) du åker till ett korrekt ställe´
/clearinventory (ID) du rensar personens inventory
Jag kan fler men dem är onödiga

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ne, inte vad jag kommer på. Mvh Battauuglan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka