Batman.wla | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.

Batman.wla

Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Ditt discordnamn: batman.wla

Ange ditt födelsedatum 6 Mars 2010

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli en del av staff-teamet eftersom jag vill testa på något nytt plus att jag genuint bryr mig om servern och dess spelare. Jag vill att alla ska kunna känna sig trygga och en del av något. Och såklart se till att alla följer serverns regler osv...

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker det är jättetråkigt att se hur många spelare som faktiskt struntar i reglerna och bara kör sitt eget race. Det förstör för alla andra och skapar en miljö som blir både orättvis och ibland direkt kränkande mot folk.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer specca mycket och lägga extra fokus på ställen som sjukan, torget och marja lisas. Det är ofta där de oseriösa spelarna samlas, så jag vill vara på plats och styra upp det direkt.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man ska alltid vara opartisk och behandla alla med respekt. Det är också extremt viktigt att hålla sig helt lugn under ärenden och inte få utbrott, oavsett hur hetsig situationen blir. Sköter man det snyggt så visar man att man tar rollen seriöst, vilket i sin tur höjer RP-nivån på servern och gör att folk faktiskt respekterar staff-teamet.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer förmodligen specca under helger och kvällar så mycket jag kan eftersom det ör då servern är som mest aktiv och regelbrott begås, men allt beror på när mina polare är inne och kör.

Hur länge har du spelat på Unive? 4/2/2025 4:51 PM, har varit med längre men skaffade ny dator och fick ny epost.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej jag har endast varit servervakt

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Om jag skulle välja två av de som finns hade det definitivt varit event samt servervakts ansvarig, det känns inte som att jag som person hade passat in där.

Tillbaka