Nekad Batman | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Batman

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Användarnamn: Batman

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198091763717/

Vad är din discord tagg? Batman#0322

Var är du avstängd? Discord servern

Vad är du bannad för? Gick in i stör ej servers utan tillåtelse

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså den va väl inte felaktig men om jag förstått det rätt så ska man få 3 varningar innan man blir bannad men jag fick bara 1 varning.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Inte på discordservern, bara på fivem

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Lämna när dom sa till mig att lämna då det var stör ej och jag var icke inbjuden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att folk hatar att prata med andra random folk, dom blir så in i helvetes arga så får väl bli att jag inte gör om det.

Har du läst våra regler? Ja

”Ja att folk hatar att prata med andra random folk, dom blir så in i helvetes arga så får väl bli att jag inte gör om det.”
Folk sitter i en stör ej av en anledning, för att inte vill att folk ska gå med i ens samtal helt random. Det hör man ju till och med på namnet ”stör ej”
Så imo är det ju inte konstigt om folk blir irriterade när någon random person kommer in och stör i deras voice channel vilket du inte verkar förstå.
du får gärna gå med i medborgare kanalerna där alla kan sitta och prata med varandra men folk väljer stör ej kanaler för att kunna sitta själva. Inte konstigt att dom blir arga.
om du kommer få en unban så hoppas jag verkligen att detta inte kommer hända igen.

Lycka till

Nekad då du uttrycker dig väldigt otrevligt i din ansökan.
Låser & arkiverar:)

Tillbaka