Nekad Batman amilon | Medlem ansökning [Troik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Batman amilon

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? theomaster12445

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? kalleanka#8392

Vad är ditt födelsedatum? 14 Augusti 2000

Berätta om din karaktär. Min gubbe han brukar ha på sig ett par glasögon och dom är röda för han tycker om röd mycket, sen har han också en råna luva men jag använder aldrig det den bara finns där, Sen har han en röd svart och vit på väskan det är en sån väska som hänger ifrån nacken till magen, Sen har karl också ett par röda skor som han tror att det är Adidas men han vet inte till 100%, Sen har han en blå jacka som det är Norge på jag tror detta är en Nike jacka, Sen till det sista så har han några vita byxor som man brukar använda i möten och sånt, Han heter karl Enarson. Min gubbe han tycker om att vara snäll mot andra och hjälpa dom om dom behöver hjälp med något då vill jag vara där för dom, Han är typ 1,86 1,90 lång.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive för jag tycker det är en rolig server och jag skulle tycka det skulle vara roligare om man kunde vara medlem för då kan jag jobba på många andra jobb som jag inte kan jobba på nu det är därför jag vill bli medlem här på unive, sen om jag skulle bli medlem här då skulle jag kunna få mera pengar och då skulle jag och minna vänner åka runt med coola bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hjälpa andra med deras bilar om jag blir mekaniker, det skulle vara roligt för mig och för han som jag lagar bilen åt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska hålla hög RP nivå och att det är viktigare ha kul i ett scenario en att ha tråkigt.

Hur hittade du Unive? jag hittade unive för jag har kollat på Cosmo_bt om ni vet vem det är vet ej men ja jag tyckte det såg roligt ut så jag började spela det

Nekad. utveckla vad du kan bidra med och varför du ska bli medlem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka