Nekad Batman amilon | Medlem ansökning [lallish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Batman amilon

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Timtheo12/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? kalleanka#8392

Vad är ditt födelsedatum? 10 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter karl e
narson och han är 22 år gammal. Osman har sedan gymnasiet jobbat på taxi där han har skjutsat många personer runt om i stan. Han trivs väldigt bra och alltid gjort. På fritiden tycker Osman om att glida runt med schyssta bilar och dra till gymmet med polarna. Olle gillar väldigt mycket att dra till bilträffar och hänga. Osman har haft en bra barndom med sin mamma och pappa. De har inte haft något problem med pengar då både hans mamma och pappa har det bra ställt med sina respektive jobb. Detta gjorde att Osman svar ganska populär i skolan då andra barn visste att Osman familj hade pengar och bra ställt. Han var duktig i skolan, sällan några problem förutom i Engelska och NO. Osman var aldrig intresserad av att sommarjobba då pengar aldrig var ett problem i hans liv. När Osman var 12 år märkte han under basketbollträning att han fick svårt att andas, blev tvungen att åka till Akuten där doktorn konstaterade att han hade Astma vilket ledde till att han slutade med basketen men detta har inte gjort att han slutade att ha skoj med polarna på sin fritid. Vänner fanns det många av i skolan, mycket bra vänner som gjorde att han kände sig säker. Han var aldrig mobbad då ingen ville vara ovänn med Osman . Osman valde senare att plugga fordonsprogrammet då han brinner för bilar och motorer. Gick ut ur gymnasiet med bra betyg. Efter gymnasiet tog han det lungt i cirka ett år innan han började jobba på postnord. Som arbetare på postnord måste man veta vad service är då man kan inte alltid svara tillbaka på arga kunde men ibland så måste man bara säga vad man tycker. Under gymnasie tiden blev han intresserad av att börja gymma. Då Olle är vältränad kan andra möjligtvis se Osman som ett hot vilket kan vara dåligt för han då han inte vill ha några problem med fel människor. Men efter han har jobbat i taxi branschen i ett bra tag vela han börja jobba med mekonomen eller auto experten så han kan hjälpa folk att laga sina bilar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag ska bidra med en hög RP. jag är ny med Rollspel men jag har tittat mycket på RP och vill absolut vara med i alla roliga och spännande situationer. jag känner att jag kan bidra till ett bra rollspelande hos er på unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Man ska typ säga till om det är någon som har en mask på sig där man inte får då kan man hjälpa dom med det sen kan man köra några om de inte kan komma fram men man kan inte hjälpa till om man inte kan, sen om man råna en bank eller något då ska man ta det RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Alla ska ha en chans om man rånar typ en bank då sa poliserna inte bara komma in och ta över det ska typ vara att poliserna ska låta tjuvarna försöka så att don inte bara tar över.

Hur hittade du Unive? jag hittade unive för jag har kollat på Cosmo_bt om ni vet vem det är vet ej men ja jag tyckte det såg roligt ut så jag började spela det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka