Accepterad Batman amilon | Medlem ansökning [Emnez] [RecLxss]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Batman amilon

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? kalleanka#8392

Vad är ditt födelsedatum? 14 Augusti 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter karl enarson och han är en person som har hamnat fel i sitt liv alltså han har kommit in i det kriminella livet, Det min karaktär är ute efter i RP är att den vill ha social RP och gå med i ett gäng som inte är vapen kåta och sånt. Min karaktär hänger med väldigt många kriminella personer som gör butiksrån person osv. Min karaktär han vill mest åka runt i sin bil men också göra kriminella saker som att göra rån hus rån men sen vill han inte göra för grova saker som at göra bankrån och sånt men han kan hamna i lite gäng krig då och då beror på vad som händer i Rp. Min karaktär han är väldigt sociala av sig han tränar mycket och han ger inte upp enkelt och han är väldigt snabb. Min karaktär han är också ute efter att skaffa många vänner och hänga runt med dom runt hela staden och chilla och snacka massor av skit tillsammans eller vara inne i deras hus eller mitt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Man ska typ säga till om det är någon som har en mask på sig där man inte får då kan man hjälpa dom med det sen kan man köra några om de inte kan komma fram men man kan inte hjälpa till om man inte kan, sen om man råna en bank eller något då ska man ta det RP. eller typ om man ser ett bank rån och man går ditt o kolla o pilisen säger att man ska gå så ska man inte bara så kvar för att det är inte RP för att om det skulle vara bank rån i IRL o polisen sa till dig att gå då skulle man inte stå kvar. om någon hotar dig med vapen ska du inte logg eller göra något annat.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Alla ska ha en chans om man rånar typ en bank då sa poliserna inte bara komma in och ta över det ska typ vara att poliserna ska låta tjuvarna försöka så att don inte bara tar över.

Hur hittade du Unive? jag hittade unive för jag har kollat på Cosmo_bt om ni vet vem det är vet ej men ja jag tyckte det såg roligt ut så jag började spela det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka