Accepterad Batman amilon | Medlem ansökning [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Batman amilon

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? 76561199236073493

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? kalleanka#8392

Vad är ditt födelsedatum? 14 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. karl Enarsson och han är född 1980 den 4 oktober och han har haft en jobbig uppväxt med föräldrar som har missbrukat alkohol och andrta dråger karl hade det även väldigt svårt i skolan då han inte var lika smart som de andra eleverna och så kunde han inte få den hjälp av sina föräldrar som han behövde när han hade det fuft hans föräldrar fick till och med sitta i fängelse och då behövde Karl bo med några han inte kände på ett barn hem men lite senare så blev det jobbigt med klass komisar också som snabbt blev kriminella men karl han aldrig gillat det där med kriminallitet han vill bli polis när han blir stor men han blev också mobbad av andra killar som kallade han för det ena och det andra men nu är han 42 år och har bestämmt sig för att få bort kriminalliteten från staden an vill bli polis.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag skulle vela bli Medlem på Unive därav att min största dröm är att få jobba som polis och för att kunna jobba som polis behöver man vara Medlem. Jag är en seriös spelare och om man blir medlem så visar det på att man är seriös och jag vill kunna utveckla mina kunskaper inom vissa yrken. Som när man inte är Medlem så kan man ha ett jobb men man gör inget på jobbet nästan, men om man är medlem så finns det massor av olika jobb där man kan t.ex hjälpa andra människor. Och att hjälpa andra människor är något jag brinner för.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Man ska typ säga till om det är någon som har en mask på sig där man inte får då kan man hjälpa dom med det sen kan man köra några om de inte kan komma fram men man kan inte hjälpa till om man inte kan, sen om man råna en bank eller något då ska man ta det RP. eller typ om man ser ett bank rån och man går ditt o kolla o pilisen säger att man ska gå så ska man inte bara så kvar för att det är inte RP för att om det skulle vara bank rån i IRL o polisen sa till dig att gå då skulle man inte stå kvar. om någon hotar dig med vapen ska du inte logg eller göra något annat.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Alla ska ha en chans om man rånar typ en bank då sa poliserna inte bara komma in och ta över det ska typ vara att poliserna ska låta tjuvarna försöka så att don inte bara tar över.

Hur hittade du Unive? jag hittade unive för jag har kollat på Cosmo_bt om ni vet vem det är vet ej men ja jag tyckte det såg roligt ut så jag började spela det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka