Accepterad Basti | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Basti

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian

Vad är ditt discord namn? brytarn2

Vad är ditt födelsedatum? 1 Juni 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Elias Johansson 27 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Nyfiken, social och målmedveten

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Elias Johansson bodde i en liten stad och hade känt länge att hans lilla hemstad var begränsad och han drömde om nya möjligheter. Elias ville uppleva spännande händelser och träffa nya intressanta människor. Hans bästa vän Jan hade länge pratat om att starta om på nytt i en större stad och tillslut bestämde dom sig för att ta steget tillsammans genom att flytta till den stora staden Unive. Elias plan i denna stad är inte att jobba så hårt som möjligt utan att lära känna så många människor han bara kan och skapa ett nätverk med vänner runt om kring sig med sin bästa vän Jan vid sin sida.

Vad kan du bidra med till serverns RP? De jag kan bidra med till denna server är en god rp. Jag är väldigt prat glad och nyfiken på nya människor IRL och jag stannar gärna till vid nya ansikten och små pratar med dom. Jag är gärna med i scenarion och skapar dom gärna också.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? När man ska spela för motpartens vinst i ett scenario betyder de att man ska spela så att alla har en bra och rolig upplevelse i scenariot. Även om man förlorar på de så ska man spela så de nyttjar scenariot och inte en själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej har inte det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? combat logging är en regel som säger att man inte får lämna mitt i scenarion bara för man förlorar på de. Power gaming är när man spelar för sin egna vinst före ett rättivst och realistiskt spel.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har tidigare varit medlem på Unive för några år sedan men behövde sluta spela pågrund av min dators prestanda då den inte klarade av servern men nu har jag införskaffat mig bättre dator och är väldigt sugen på att komma tillbaks

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka