Nekad Bassi | Medlem ansökning [AFFE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bassi

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198278524891/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin Landin

Vad är ditt discord namn? Bassi

Vad är ditt födelsedatum? 15 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Martin Johansson och är född år 1985 (36 år gammal). Han är född och uppväxt i Sveriges huvudstad Stockholm. Hans pappa var polis och avled i yrket under ett bankrån när Martin bara var 10 år gammal. Detta var väldigt jobbigt för Martin och har lett till att han alltid har velat bli polis, för att stoppa sådana som mördade hans pappa. Han är just nu arbetslös och lever på A-kassa men vill satsa på polisyrket inom en snar framtid.

Martin är en social och rolig kille, men det är även viktigt att spendera lite tid med sig själv ibland för honom. På fritiden tycker Martin om att styrke och- löpträna. När det gäller löpträningen så gör han det helst till naturens ljud och ingen musik i öronen, i den fina staden Unive. Han springer dessutom alltid på morgonen. På helgerna så spelar Martin ofta fotboll eller basket med några vänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på Unive eftersom jag kommer bidra till bra RP och en roligare, bättre server. Jag är seriös i mitt Roleplay och har en del erfarenhet från andra servrar.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av Unive för att jag har hört från vänner som är medlemmar på servern att den är väldigt bra och rolig.

Hur hittade du Unive? Jag har som sagt kompisar som spelar på servern och hittade den genom dom.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt RP är att bidra med seriös RP och helt enkelt göra servern trevligare och roligare. Jag vill även förbättra mitt rollspel.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt främsta mål som jag verkligen vill uppnå är att arbeta hos polismyndigheten. Det är det jag tycker om mest av alla yrken på RP serverar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? För tillfället är jag inte aktiv i någon annan server men jag har varit det på två servrar tidigare. Där har jag arbetat hos motsvarande polismyndighet. Som polisaspirant och polisassistent.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka