Nekad Bassi | Ansökan till Servervakt [W1ND3D]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bassi

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Alvin Landin

Ange ditt födelsedatum 15 Mars 2007 IRL

Vad heter du på discord? Bassi#5529

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Nu på sommarlovet så spelar jag från ca 22 till 09 på morgonen. Eller så spelar jag mellan ca 11 och 19.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på servern i 4 veckor. Men spenderat ca 10 timmar om dagen under den tiden.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle se till att folk sköter sig för att förbättra min favoritserver's RP-nivå. Jag jobbar mycket aktivt som sjukvårdare och skulle kicka folk som inte sköter sig eller är AFK. Vid värre regelbrott så informerar jag självfallet staff.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag vill bli servervakt på Unive för att jag verkligen tycker om servern, och vill bidra till att hålla samma eller till och med förbättra RP-nivån på Unive. Jag vill alltså hålla koll på att folk är seriösa i sitt RP och hålla borta folk som inte tar servern seriöst och bryter med regler.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror att jag kan bidra till att servern blir ännu bättre genom att vara en aktiv servervakt som håller koll på folk och meddela staff i värre fall, vilket jag redan gör. Jag skulle verkligen engagera mig i jobbet som SV.

Varför ska just du bli servervakt? Jag ska bli servervakt eftersom jag är en mycket aktiv spelare som är seriös i mitt RP. Även för att jag bryr mig om servern och vill därför bidra till att den blir så seriös och populär som möjligt.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att bidra till förbättring inom min favoritserver Unive. Jag har ovan nämt hur jag ska göra detta.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag känner till de staff relaterade kommandon som man bör kunna för att vara servervakt. Som t.ex /toggleid.

Är du whitelistad på serven? Ja, jag har varit whitelistad på servern i ca 3 veckor, och sedan dess har jag spenderat ca 150 timmar på servern eftersom att jag tycker om den så mycket. Jag har även erfarenhet inom GTA roleplay sedan innan så detta är inte min första server.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag blev bannad i 2 dagar när jag precis när jag började på servern. Då gjorde jag ett stort misstag och vet inte vad jag höll på med. Jag skäms för detta och ber hemskt mycket om ursäkt till alla för det. Men jag vill nu förbättra servern och det som hände kommer absolut aldrig upprepa sig.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej, jag spelar bara på Unive och planerar INTE att börja spela på någon annan server då jag tycker om denna väldigt mycket.

Senast ändrad:
Tillbaka