Nekad BasseLiggan | Medlem ansökning | SvampBob

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BasseLiggan

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198892267097/edit/favoritebadge

Vad är ditt namn i verkligheten? Melwin

Vad är ditt discord namn? BasseLiggan

Vad är ditt födelsedatum? 2 April 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Rogger Lilja och är en godhjärtad person som gillar personer. Han drar sig åt det kriminella hållet med sina vänner han har i staden. Han bryr sig inte mycket om pengar han vill bara ha vänner och kunna umgås. I andra städer han har varit i har han inte haft så många vänner och flyttade hit för att försöka få vänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag själv tycker att jag är bra på roleplay och kan mycket regler som ingår i rp. Jag ska göra allt för att göra denna servern bra genom mitt rp och andra människor som är bra på rp. Plus jag behöver en bra och rolig roleplay server som man kan sitta inne på och chilla.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive Roleplay är en bra och rolig server som jag har många kompisar på. Jag slutade med roleplay innan och vill börja igen på en bra och rolig server som denna. Alla minna vänner är medlemmar på Unive och kan göra mer saker på servern så det är därför jag är intresserad Unive Roleplay.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive Roleplay av minna vänner och skulle gå in och testa servern och jag gillar den mycket för det är många som rpar väldigt bra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har som mål att inte göra någon besviken och att följa alla reglerna som ni har på servern. Jag ska alltid följa reglerna för mitt bästa så jag inte blir bannad eller kickad.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag ska göra så Rogger Lilja hittar vänner och fixar nya bilar åt han för han är väldigt intresserad i bilar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka