Accepterad Basseflink | Medlem ansökning [Balooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Basseflink

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/pattyfofan/

Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian Ferraresi

Vad är ditt discord namn? bazze007#3527

Vad är ditt födelsedatum? 27 November 1998

Berätta om din karaktär. Kommer från en liten by och har alltid haft det svårt med att passa in i systemet, är relativt lugn men har det svårt med konsekvenstänket, väldigt rolig och social och gillar att delta i event och liknande ting.
Intresset ligger i att söka land och rike efter olika sätt att tjäna pengar utan att ha ett fast jobb.
Det kriminella livet är det som är mest lockande och är det som jag söker mig till.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag älskar RP och lägger flera timmar om dagen på det. Jag bidrar med god stämning och roliga skämt samt en seriös roll när det kommer till community och regler. Är väldigt hjälpsam och försöker få alla att känna sig välkomna och ha en så rolig upplevelse som möjligt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är en väldigt bra server och jag har redan blivit vän med flera medlemmar som jobbar som inquisitor och mekaniker och liknande, dom föreslog att jag skulle ansöka som medlem eftersom dom tyckte jag spred bra energi och ansåg mig passande för servern. Jag ser också potentialen i Unive och tror att vi tillsammans kan föra denna servern till perfektion.

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern via sökningen på FiveM och tyckte direkt att det var en väldigt bra server!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Upptäcka olika gömde ställen tycker jag är väldigt kul, fly undan lagen och överlista polis och liknande är det som jag tycker är mest underhållande. Sen också hitta en gruppering och vänner som man kan dela en bra stund med samt att få andra att skratta och ha det kul.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med Unive är först och främst att ha kul med dom andra som spelar på servern men oxå att se till att servern är så bra som jag har sett att den är och att sprida glädje såklart.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag är inte aktiv i någon annan server för tillfället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka