Nekad basseb | Chef-jobb ansökan [marja-lisas][ZAFE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

basseb

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? marja-lisas

Vad heter du IRL? sebastian

Vad heter du på discord? svarta ompa lompa#5548

Hur gammal är du? 11

Hur länge har du spelat på Unive? 4 månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer att utveckla jobbet på ett bra tex ifall nån skulle vara otrevlig mot kunderna så skulle jag prata med dom och ge dom en varning. man skulle behöva vara aktiv varje dag för annars kan företaget gå i konkurs. skulle jag få kritik skulle jag lösa det på ett bra sätt. jag kommer se till så att alla gör sitt och inte är i tjänst när dom inte jobbar. sen ska dom anställda kunna hantera stress och vara snälla mot kunderna. jag ska se till så att man trivs på marja-lisas så att man inte känner sig otryg. sedan kommer jag skaffa sammarbete med securitas så att vi kan få dörrvakter vi ingången ifall det skulle ske något. jag kommer också skaffa öppetider så att folk vet om vi har öppet eller inte för då slipper man åka till marja-lisas bara för att titta om det är öppet. sen kommer jag ge folk en chans som tar intervjuer här på Marja-Lisas och om jag märker att dom inte jobbar så bra så kommer jag prata med dom och dom fortfarande inte jobbar bra kommer dom få sparken så att dom iallafall fick en chans. sedan kommer jag också hålla kolla på arbetarna hur aktiva dom brukar vara så att jag kan veta ungefär när dom kommer vara i tjänst. jag kommer också ha lite flera personal-ansvariga som kan hjälpa mig att anställa folk ifall jag inte skulle vara i lokalen. om någon kollega hade haft dålig attityd mot kunderna eller andra kollegor så hade jag pratat med dom och ge dom en varning sen kanske sparken men hade det varning något grovt hade jag sparka dom direkt

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har många erfarenheter inom jobb jag har varit anställd på falck. sedan var jag erfaren på vianor och nu är jag anställd på marja-lisas och på alla dom jobben jag jobbat på har jag fått mycket beröm. och jag har lärt allt inom jobbsystemen. jag är en väldigt efektiv arbetare som är väldigt aktiv och jag har faktist aldrig gjort ett tjänste fel någon gång. och jag älskar att jobba på marja-lisas min dröm är att bli chef där. jag är också väldigt bra på att jobba i grupper för det gjorde jag ofta på vianor och falck. jag kan också hantera stress väldigt bra då går jag och sätter mig ner och tar några djupa andetag och sen börjar jag jobba igen

Hur ofta kommer du vara inne? jämna veckor ungefär 5 timmar
udda veckor ungefär 4-6 timmar
helg/lov ungefär 7-8 timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja det kommer jag

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej det gör jag inte

Har du läst våra Regler? ja det har jag

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka