Basse_9619 | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Basse_9619

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
7
Ange ditt födelsedatum: 23 Februari 2007

Vad heter du på discord? Basse#9619

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 675 timmar varav nästan alla är på Unive

Hur aktiv kommer du att vara? Mån, Ons, Tors, Fre15:00-18:00 19:00-22:00
Tis 17:00-18:00 19:00-22:00
Helger 11:00-17:00 18:00-02:00

Vad heter du? Per Bengtsson

Hur gammal är du? 30 år

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att jag vill hjälpa staden att bli en säkrare plats. Jag vill hjälpa folk för när jag var tonåring så hjälpten en polis mig så att jag inte kom in i det kriminella livet och jag vill kunna göra det samma för andra. Jag vill också göra så att civilla känner att dem kan lita på polis och ha användning för polisen. Jag vill också skydda människor och deras liv. Jag gillar att vara ute så jag träffar och får lov att lära känna folk.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Jag tycker att det viktigaste inom polisyrket är att hjälpa folk och se till så att folk inte blir skadade. Jag tycker också att det är viktigt att förebygga och stoppa brott men det viktigaste är fortfarande att rädda liv. Jag tycker också att det är viktigt att hjälpa kriminella till ett bättre liv och försöka hjälpa dem ut ur kriminaliteten. Det är även viktigt hur man bemöter folk i samhället så att man inte är otrevlig eller nåt liknande utan att man är alltid professionell.

Vad vet du om yrket i helhet? Yrket handlar om att rädda liv, hjälpa folk som befinner sig i sverige, förebygga brott och se till så att alla som befinner sig i Sverige följer svensk lag.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, jag har ganska många erfarenheter inom yrket. Som sagt jag har varit 4 års assistent innan och jag var det ganska länge. Jag var polis i 1 och en halv månad så jag har ganska många erfarenheter. T.e.x som TTT tänk tryck tala att man ska tänka innan man pratar i radion så det går snabbt o smidigt.

Hur är du som person? Jag är lung, trevlig och tillmötesgående. Jag gillar att träffa nya människor och speciellet hjälpa människo oavsett hur stor eller litet problem dem har. Jag hanterar stress väldigt bra och jag är lungn. Det är inte ofta jag blir arg och det tar mycket för att få mig arg.

Är det något vi bör veta om dig? Nej, inte något speciellt jag har inte sjukdommar, allergier eller nåt sånt.

Senast ändrad:
Tillbaka