Nekad Basse_9619 | Ban överklagan [GRAKKE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Basse_9619

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198353308233/

Ditt Hex-ID: 1100001176d5a49

Vad är din discord tagg? Basse#9619

Vem var det som bannade dig? Emilia<3

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängt för: Suntförnuft, Powergaming~Emilia<3

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Enligt Emilia så powergamade och bröt mot sunt förnuft för att där var tydligen en polis station som jag körde förbi men märkte inte det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom körandes in i staden från falck i en sådär hög hastighet ca 100-125km/h. Det var ett ganska stort gupp som gjorde att jag lyfte från marken. Jag fortsatte då att köra och typ 2-3 sekunder senare så sladdade jag till litegran (jag sladdade typ max 10-15 grade år ena hållet sen andra) och jag fortsatte köra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var mestadels en felaktig ban för att det jag tycker inte att det är powergaming att lyfta från marken lite och fortsätta köra sen sladda pyttelite och fortsätta köra. Det jag hade "tyckt" vara okej hade varit för att jag körde för fort i staden men jag trodde att det var typ okej för att alla gör det och även då tycker jag inte att det är värt en 10 dagars ban utan kanske typ fängelse, 60 min ban eller kick typ.

Emilias perspektiv: https://medal.tv/clips/3GNpIOm2qsscg/WMBdFcGSo7dq

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 2 av mina tidigare bans har varit felaktiga genom missclick som den som har bannat mig säger själva. 1 var när jag hade precis börjat och jag snodde 2 bilar mitt framför folk. Jag har lärt mig att inte lalla och inte sno bilar framför folk.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha hållt 80 och inte kört snabbare än det och då tror jag att jag aldrig lyft med bilen eller sladdat till.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte köra för snabbt i staden och "ta det lugnare" när jag kör.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka