Accepterad Basse_9619 | Ban överklagan [9bit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Basse_9619

Icke Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198353308233/

Ditt Hex-ID: 1100001176d5a49

Vad är din discord tagg? Basse#9619

Vem var det som bannade dig? WAZZY

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: powergaming ~WAZZY.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Wazzy sa att det var för att jag körde i grässet med en m4(Jag DMa han). Jag visste inte att det var powergaming att köra med en sportbil i gräset...

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vet inte exakt vad som hände för att det var ca 1 timmer och 20 min sedan. Wazzy bannade mig typ 10-15 min efter jag hade kört i gräset men det jag kommer ihåg var att jag hade crashat med min m4 och hade lagat den. Min vän ringde min då(in game) och skrek att han behövdes hämtas och att något hade hänt. Jag blir då orolig och ska åka och hämta han. Eftersom att jag hade krashat tidigare i "kloakerna" så var jag tvungen att köra i gräset för att komma ut därifrån. Jag körde då över gräset och ut på motorvägen. Jag gasade då för min kompis behövde hjälp med något viktigt. Jag körde i ca 2-3 min och sen blev jag bara bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag visste inte att det var powergaming att köra i gräset med sportbil för att jag har sett jätte många göra det. Men jag trodde att man fick göra det men det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 2 av mina tidigare bans har varit felaktiga genom missclick som den som har bannat mig säger själva. 1 var när jag hade precis börjat och jag snodde 2 bilar mitt framför folk. Jag har lärt mig att inte lalla och inte sno bilar framför folk. Den andra riktiga bannen har lärt mig att följa hastighets begränsningarna i staden. Jag har lärt mig att jag ska ta det lugnare när jag kör. Jag har lärt mig att jag ska göra så att min bil inte hoppar eller liknande. Jag har lärt mig att jag ska vara mer uppmärksam när jag kör. Min tredje riktiga ban så råkade jag emote glitcha genom galler i fängelset. Jag testade då emotes vi gallerna och råkade glitcha igenom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte kört på gräset men jag såg ingen annan "utväg" när jag kollad snabbt för att jag var stressad för att min kompis var i fara.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att det är powergaming att köra i gräset och jag kommer inte att göra det igen.

Har du läst våra regler? Ja

Godkänner dig då du erkänner att du har lärt dig något efter din ban!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka