Nekad basse_10 | Medlem ansökning [Casper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Flatfoot

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198015816586/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus Fredriksen

Vad är ditt discord namn? riktigarasmus#7926

Vad är ditt födelsedatum? 22 Mars 2022

Berätta om din karaktär. Hej, min karaktär heter Hugo Andersson och är född 2002. Hugo hade en jobbig uppväxt när han växte upp så blev Hugo mobbad varje dag i skolan och hans mamma lämnade han och hans pappa. Sen när Hugo var 8 år så dog hans pappa av hjärtattack och då hamnade Hugo på ett barnhem och där blev han också mobbad men när Hugo var 18 år så fick han dra från barnhemmet och då bestämde Hugo sig för att börja ett nytt roligt liv så Hugo bestämde sig för att skaffa ett jobb så han kan hyra en lägenhet. Hugos nästa steg var att hitta sin kärlek och hitta massa bra och roliga vänner och idag så har Hugo ett bar liv med många vänner som han gillar att vara med. Hugo är alltid med sina vänner men tyvärr så hittade inte Hugo sin kärlek men han hittade en massa bra och roliga vänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kan bidra med bra rp till servern och jag hade velat uppgradera mitt rp. Jag hade också velat skaffa ett riktigt jobb som t ex Mekonomen, Securitas eller jobba för någon privat. det hade varit roligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra rp för servern och bra beteende så att många gillar servern och inte tycker att alla är toxic för alla vill ju ha en rolig resa när man rp:ar och inte personer som är toxic eller lallar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att att man inte alltid behöver vinna ett scenario utan man ska också ge den andra personen en chans att vinna.

Hur hittade du Unive? min kompis rekommendera att jag skulle testa Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka