Accepterad Basse971 | Medlem ansökning (Saman)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Basse971

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad är ditt discord namn? Basse#0813

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer att heta ''Jesper Molin', Han föddes i sudan med svenska föräldrar, dock så dog hans föräldrar i en attack vid åldern 4, så han var illa tvungen att ta sig tillbaks till Sverige , Som tur är hittade ett par ifrån Sudan honom gående ensam längs gatorna och rapporterade till Polisen som tog han till svenska ambassaden. Han blev dock tvungen att fortsätta sin resa med främlingar som tur är så hade han mött ett annat svenskt par från ambassaden som skulle hjälpa han. När han kom fram till Sverige så välkomnades han och eftersom att han var ett barn utan föräldrar och ingen stans att gå så tilläts han att stanna. Han blev efter ett par år insatt på ett adoptivhem och blev fast där till åldern 7. När han blev adopterad så var det av ett svenskt par som båda arbetade som poliser. Jesper fick påbörja skolan och hade det väldigt svårt med skolan eftersom att han ej förstod svenska så bra med bara ett par år i Sverige och inte mycket socialkontakt. Det var svårt en bra stund men han lärde sig snabbt att bete sig som en svensk och vill nu arbeta inom polismyndigheten

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt mål inom RP är att bidra med så rolig RP som möjligt, RP är alltid som roligast när det är social RP, jag kommer bidra med min bästa RP .

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bryr sig om att alltid vinna och kan låta de på andra sidan vinna även om det innebär att man ''låter'' de vinna.

Hur hittade du Unive? Genom en kompis.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka