Nekad Basse23 | Medlem ansökning [Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Basse23

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198847765216/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? Basse#8708

Vad är ditt födelsedatum? 14 Mars 2021

Berätta om din karaktär. Mitt namn kommer vara Kurt åkesson min personlighet är att kurt har bra tålamod blir rätt arg när folk inte försöker när man vet att dom kan klara grejerna snäll som tusan mitt jobb mål är att bli mekaniker för kurt älskar att meka och köra mc han är uppväxt i norrland staden sundsvall såklart bryter han lite på norrländska men jobb målen är att bli mekonom i staden och hjälpa andra med sina bilar och motorcyklar men Kurt försöker alltid göra det rätta och håller sig i från det kriminella som liten var hans alltid den snälla som spela boll med sina vänner. och hängde aldrig med dom som kasta sten äggade han gjorde inge dumt i sin barndom 25 år.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag är kan gå ut från scenarion som vinnare och förlorare utan att bli sur och sitta och kasta skit på andra för dom gjorde något litet fel

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? tycker det är trevligt rp och att ha medlemskap kan man få ett bättre jobb och mer scenarion därför är jag intresserad att spela på unive

Hur hittade du Unive? på en stream

Vad har du för mål med ditt rollspel? att skapa så roliga och bra scenarion som möjligt där man kan gå ut som vinnare eller fölorar utan att bli sur på någon

Vad har du som mål att uppnå på Unive? bidar till bättre rp roliga scenarion och att göra ert Community större och mer utvecklad rp överlag

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka