Nekad Basse23 | Medlem ansökning [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Basse23

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198847765216/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik Jonsson

Vad är ditt discord namn? Basse#8708

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Mitt namn kommer vara Kurt åkesson min personlighet är att kurt har bra tålamod blir rätt arg när folk inte försöker när man vet att dom kan klara grejerna snäll som tusan mitt jobb mål är att bli mekaniker för kurt älskar att meka och köra mc han är uppväxt i norrland staden sundsvall såklart bryter han lite på norrländska men jobb målen är att bli mekonom i staden och hjälpa andra med sina bilar och motorcyklar men Kurt försöker alltid göra det rätta och håller sig i från det kriminella som liten var hans alltid den snälla som spela boll med sina vänner och hängde aldrig med dom som kasta sten äggade han gjorde inge dumt i sin barndom. som alla andra ungar

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag borde bli medlem då jag kan hjälpa till att förbättra servern så den blir en bra server med mycket roliga scenarion och bra rp för om folk hör att det är bra RP på servern då kommer ju fler hit och då känner ju man att man lyckas också. sen har jag bra rp jag bryr mig inte om jag förlorar 100k eller för mycket vapen då går jag inte och gnäller på dom som tog sakerna jag bygger om på nytt så jag kanske nästa gång gör samma sak mott dom om jag är starkare eftersom jag har fått byggt upp allt igen. för streamer ibland därför skrev jag så med om folk hör att det är bra rp bara så ni vet

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? tycker det är trevligt rp och att ha medlemskap kan man få ett bättre jobb och mer scenarion därför är jag intressera d att spela på unive

Hur hittade du Unive? satt och kolla på stream och ville börja köra här

Vad har du för mål med ditt rollspel? att skapa så roliga scenarion för alla delar med poliser kriminella sjukvårdare och alla andra som spelar på servern det är mitt mål med rollspel att alal ska ha kul

Vad har du som mål att uppnå på Unive? som jag skrev där uppe då jag kan hjälpa till att förbättra servern så den blir en bra server med mycket roliga scenarion och bra rp f

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej bara den här servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka