Accepterad Basse2 | Medlem ansökning [Queen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Basse2

Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer

Vad är ditt discord namn? My little pony guy#0319

Vad är ditt födelsedatum? 22 December 2007

Berätta om din karaktär. Bengt Bengtsson
Född: Landskrona 1989-09-28
Bodde i Landskrona tills han blev 22

0-3 år
Föddes med navelsträngen 2 varv runt halsen ingen direkt fara dem tog hand om det bra.

3-7
På dagis var han en ganska lugn unge men stod upp för sig själv om det behövdes men var ganska lugn.

7-12
Började i skolan och var en ganska bra elev han fick stadiga c från F-3 men från 3-6 höjde han sina betyg stort.
Efter som han hade dysleksi fick han mycket stöd av en hjälplärare som han lärde känna väldigt bra och fick en stark relation med.

12-16
När han hade börjat i 7an så sa skolledningen att på högstadiet har vi inga hjälplärare. Han blev allt sämre och sämre i skollan i 8an fick han F i 3 ämnen och sedan i 9an så blev allt sämre han slutade bry sig, hoppade över skoldagar och hamnade med några skumma typer. När han sedan slutade 9an så hamnade han i stora kriminella gäng som sysslade med drog handel och illegala vapen.

20-25
Han fortsatte med kriminell aktivitet och blev tagen av polisen vid en dråg försäljning och satt i fängelse 2 år.
När han kom ut så flyttade han till Malmö. Där blev han direkt inblandad i mer kriminell aktivitet. ett år senare fick han en flickvän som han bodde med i 2år tills dem gjorde slut när hon fick reda på att han var inblandad i kriminell aktivitet.

25-32
Efter ett år till åkte han in i fängelse igen för illegala vapeninnehav. Han satt fängslat i 3 år.
Efter det försökte han skaffa ett nytt liv och bli en bättre människa. Det gick sådär eftersom han inte kom in på ett gymnasium efter högstadiet. Han hade dålig lön och pengar knappt till mat och hyra. 3 år senare och nu är han 32 år han bestämde sig för att flytta denna gången var det till UNIVE och här är möjligheterna oändliga.

Personlighet: Han är rent av sig en ganska lugn människa som gör lite dåliga beslut. När han har bestämt sig för att göra någonting så gör han det han är väldigt envis. Han är inte heller rädd för att göra vad som krävs i en liv och döds situation.

Favoritfärg: Hans favorit färg är röd och svart både kombinerat eller var för sig.

Favoritmat: Hans favorit mat är oxfilé.

Intressen: Hans intressen är vapen han är fascinerad av hur dem fungerar på en teknisk nivå och hur dem är byggda.

Känslor: Han är ofta en väldigt glad kille så länge det inte har varit en dålig dag för då kan han ge helvete och lite till.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett mer realistiskt perspektiv på rpn då jag alltid gör efterforskning på dem saker jag ska göra ig så att jag vet hur det går till irl och så att jag vet hur jag kan anpassa det för att det ska kunna utspelas i rollspelet. Jag kan även bidra med att jag har spelat på servern under lång tid innan och har spelat sedan multistaden. Jag kommer kunna hitta min plats i rpn och se till att alla som rpar runt om mig kommer att ha lika roligt som jag i dem scenarion som kommer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela för att båda sidorna ska kunna ha roligt i ett scenario. Man ska spela för att båda har roligt och inte bara för att jag ska vinna ett scenario. Detta är en viktigt sak att förstå för jag som har spelat länge har sett stora brister på detta inom andras rpa så jag hoppas att jag är annorlunda och har en chans att förbättra detta.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst och förstått serverns regler. RDM som är att döda folk utan en giltig rp anledning, Powergaming som är att inte rollspela på skador eller att enbart sträva efter makt och pengar inom sitt rollspelande., copbait som är när man försöker få polisens uppmärksamhet i ändamål att få dem efter dig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har varit medlem på denna server innan och spelat här på unive i flera år.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka