Nekad Basse2 | Ansökan till Servervakt [Deckz] [420]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Basse2

Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilmer

Vad heter du på discord? My little pony guy#0319

Ange ditt födelsedatum 22 December 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kan spela mellan 12-22 på de flesta dagar nu under sommarlovet så länge vi inte ska göra något annat den dagen men det hoppas jag du har förstånd för nu under sommaren.
Annars brukar jag kunna spela när jag slutat skolan till 22:00 ungefär

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem på unive sedan precise efter multistaden bytade namn sen har jag spelat under multistadens tid.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/757909440585269288/995593993377296414/unknown.png Jag vill bara påpeka att den tredje och femte bannen var perm banns som var felaktiga så dessa regel brott har jag inte gjort. Nizze bannade mig för att jag tydligen var inne för mycket i förrådet men han tittade inte vad jag gjorde utan bara blackade mig. Den tredje bannen var en perm ban för något jag inte heller hade gjort utan då hade jag varit inaktiv i en månad och bara fått perm bann men när indiantechsupport var ny som staff hjälpte han mig med den och sa att det inte var något fel utan dem banna fel person.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en person som ska hjälpa till på server och se till så att rp nivån håller sig hög. Samt för att man ska ta bort en del av vikterna på staffs axlar så dem kan hålla på med viktigare saker och större regelbrott

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag anser att jag har en väldigt hög rp nivå och att jag känner att jag kan göra skillnad för serverns bättre. Samt att jag har varit SV tidigare och aldrig fått indraget det eftersom jag skötte det som jag skulle. Jag anser även att det är viktigt för just mig att ha SV då jag jobbar som polis och kommer stöta på väldigt mycket regelbrott så som copbait och annat som bara är folk som lallar runder.

OBS!!!
Jag vet att detta är samma ansökning jag hade innan. Jag tror jag har fått indraget för att jag missade ett möte för ena dagen hade jag SV andra dagen var den borta. Jag skickar samma ansökning för att min åsikt om hur SV fungerar är samma som jag alltid har haft och detta är fortfarande sättet jag ser på SV rollen

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är att om jag ser en vän begå ett regelbrott eller lallar så bannar jag inte han för att han är min vän det är korruption. Om jag skulle abusea är om jag revvar mig själv för att jag har lite hp eller dör, att jag bannar folk utan anledning och att jag inte använder mina perms för serverns bättre utan för min eller andras fördel

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka