Nekad Basse2.0. | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

harryye

Icke Medlem
Meddelanden
228
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Harry

Vad heter du på discord? basse6623

Ange ditt födelsedatum 10 April 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. skola-Hockey-Spela så kan spela ungefär ifrån 20.00 varje vardag till ca 23.45, vissa undantag när jag inte tränar så jag har mer tid vid datorn.
Helger:
Lördag 13:00 - 04.30
Söndag 13.00 - 23.30
Samt undantag när jag har match
Lovdagar: 15.00 - 05.00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Vene

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 6

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har uppgiften att va online mycket allstså ig så man visar att man är aktiv hjälpa folk som har små problem ig så Hellersdorf och staffs kan hjälpa folk med större problem servervakt ska hjälpa mycket ig så Staffsen kan ta det som är support. En servervakt har också som uppgift att underlätta/ hjälpa staffs när det är saker som att dva bilar så ligger övergivna vid sidan av vägen som bara gör onödigt lagg på servern, kicka/ banna folk som lallar eller som bryter emot grövre regler. En servervakt uppgift är att underlätta en staffs arbete genom att revva, svbanna och kicka spelare som gör regelbrott. En servervakt är som en helt vanlig spelare på Unive fast att SVn har perms till vissa commands, dessa commands används endast när ett regelbrott skett så man behöver använda det. En SV ska rpa som en vanlig spelare och bara för hen har perms så ska man ej leta efter fel i rpn utan låta det komma. En servervakt ska kunna ALLA regler utantill och använda den kunskapen effektivt. En servervakt är någon som verkligen vet hur man ska RPa och kunna hur FiveM fungerar och kunna RPa bra samt mogen.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vet hur man hanterar en servervakts position i (Staff teamet) utan att någon form av korruption inträffar. Jag vill jobba för att få denna RP server samt de personer som spelar på Unive att både växa och bli högre och högre. Jag vill kunna hjälpa dem som behöver och göra en liten nytta på servern, jag vill kunna underlätta för folk som blivit utsatt för regelbrott. Att ha SV rollen innebär inte att man ska åka runt och banna folk utan rpa som vanligt och om man ser en person utföra regelbrott så ger man konsekvenser. Jag RPar många timmar om dagen och skulle vilja göra nytta åt alla lallare jag ser på t ex. piren och torget.Jag ser folk göra flera olika regelbrott under de scenarier som jag varit med i. Vissa allvarliga och vissa som är mindre allvarliga. Jag skulle försöka göra så dem personerna som gör dem allvarliga regel brotten hade fått det straff de förtjänar samt försökt hjälpa dem så det misstaget inte händer igen!!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man använder typ en servervakts förmåner bara för sin egna fördel och för att man typ bara är det eller har rollen för att man ska utstå som en bra människa. Servervakt abuse är när man typ abusar sig egna position som servervakt genom att man ger sig själv revive hela tiden samt att om man skulle tex använda det i ett scenario

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka