Inaktuell Basse2.0. | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

harryye

Icke Medlem
Meddelanden
228
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Harry

Vad heter du på discord? gurra_g123542

Ange ditt födelsedatum 10 Augusti 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill kunna va en till del till servern just nu är jag servervakt men jag vill kunna vara mer tillexempel kunna ta intervjuer kunna hjälpa till på forumet så ingen ska behöva sitta och vänta på att ta en intervju när dom har fått svar. Vill också visa att jag kan ta ansvar och visa att jag gör det bra. Vill delvis också kunna hjälpa reports på servern. Jag kommer alltid göra mitt bästa på servern intervjuer, kolla ansökan på forumet och ig jag kommer gör allt för att få folk ska få svar direkt på ansökan intervju direkt ingen väntan! Vill kunna vara en del av community här på servern vill Lina hjälpa till med dom här små problemen som finns här på servern.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag är aktiv runt 7-8 timmar hälften plus 1 timme telefon med att ta folk på forumet sen kommer jag alltid ta folk i väntrum när nån behöver hjälp finns inte någon väntan kommer va 100% ärlig i intervjun också kommer inte sitta och larva mig i intervju rum jag kommer alltid vara glad till dom jag möter i intervju rummen kommer alltid vara trevlig men om jag märker att han sitter och är otrevlig mot mig eller inte visar någon respekt alls kommer jg vara rak på sak med han att han inte är välkommen här. Kommer kunna sitta i några timmar med att sitta och ta reports på servern det är sånt jag tycker är roligt kommer också hjälpa varenda icke medlem på servern jag är rikdigt snabb i pm kommer ha den gröna plupen som visar att jag är aktiv kommer ha den kommer visa att jag är öppen i pm och kommer vara snabb i pm också. Det är derför jag borde bli MA

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid möta en person glad visa hänsyn till den visa att den är så välkommen till unive så det blir ett så bra rykte om unive som möjligt. Kommer aldrig visa någon dålig sida av mig eller nån o respekt för nån icke medlem kommer alltid göra så alla icke medlemmar känner sig trygga på servern kommer visa respekt. Man ska bemöta en person som du själv skulle vilja bli bemöt du skulle inte velat ha en aggressiv människa som man knappt vågar snacka med om du ska bli medlem på servern man måste alltid ha det i åtanke.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Kommer alltid vara noggrann med att ta in rätt medlemmar som kommer vara aktiva på servern kommer se till så alla medlemmar kn reglerna spikat så det inte är någon alls möjlighet att dom håller på att bryta mot regler ig kommer ta in dom jag känner på mig och hör på deras intervju att dom kan rpa och dom kan reglerna dom vet vad rp är för något. MA måste man förtjäna man är inte bara MA för att sitta och reviva sina vänner man är MA för att vela vara en del av community man vill vara en del att bygga upp unive till en enu bättre server. Man ska visa dig aktiv i forumet som MA och ig och på Discord man ska visa sig överallt så man inte fastnar på ett ställe hela tiden

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska kunna alla grundregler och alla Discord regler som handlar om respekt och att man inte ha rasistiska saker i support och man ska sköta sig sen tycker jag att man inte bara ger ut en medlem roll den ska man bevisa att man kan allt man ska kunna inom rpn som unive har som krav för att bli medlem här kommer vara väldigt strikt med det ifall jag blir medlemskaps ansvarig

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag kommer sitta och göra så mycket medlemskaps ansökningar som det bara går och kommer sitta i intervju rum väldigt mycket så ingen slipper vänta om jag har gjort allt det där och ser att under en lite kortare tid så finns det inte någon ansökning eller nån som väntar i väntrum kommer jag ha en karaktär som kommer heta staff arbete som jag kommer använda för att svara report ifall nån behöver hjälp ig så inte så många som möjligt ska behöva vänta

Hur ser din aktivitetet ut? Helger: Lördag: 10:00-13:00 på förmiddagen-eftermiddag 16:00-04:30 Söndag: 10:00-13:00 på förmiddagen-eftermiddag 16:00-04:3 Vardagar: Måndag: Efter skolan: 16:00-00:00 Tisdag: Efter skolan: 16:00-00:00 Onsdag: Efter skolan: 16:00-00:00 Torsdag: Efter skolan: 16:00-00:00 Fredag: Efter skolan: 14:30-04:30

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka