Nekad Basse111 | Medlem ansökning [Saco]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Basse111

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Esse

Vad är ditt discord namn? Ahh jutte kul#6400

Vad är ditt födelsedatum? 20 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer från Finland med en hård bakgrund. Hans båda föräldrar dog när lilla Henry var 3 år gammal. Han flyttades till ett barn hem där han växte upp och dom barnen var hårda mot honom för att han hade glasögon och han var lite skelögd. När han var 19 så hämtade hans moster upp han från Sverige. Hon hade inte kunnat hämta han för att hon hade haft 4 andra barn att ta handom. När han kom till Sverige flyttade han först till ortenwave där hans moster bodde men han tröttnade snabbt. Han hade sett reklam från staden Unive han ville verkligen bo där. Så han flyttade dit och ska nu bygga upp ett nytt liv i nya staden Unive. Just nu är han 26 och har några bilar som han tycker väldigt mycket om. Han skulle verkligen villa bli bilförsäljare som han jobbat som förut.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill satsa allt på min RP-nivå som jag hoppas jag ska kunna utveckla på denna server jag har ju spelat på unive förr och kommer nog göra det ett tag till. Jag vill också försöka så att alla kan få lika bra RP-nivå som mig så alla kan ha kul utan att nån förstör.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska göra så att båda har kul och kunna ta en förlust.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat förr på den och vill återvända så att jag kan utveckla min rp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka