Accepterad basse! | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

basse!

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Linus

Vad är ditt discord namn? olkorven0566

Vad är ditt födelsedatum? 19 November 2010

Berätta om din karaktär. Abdi Hassan är en intrigant och försåtlig individ som rör sig smidigt genom skuggorna av det kriminella undre världen. Med sitt skarpa intellekt och förmåga att läsa av människor är han en mästare på att manipulera och utnyttja situationer till sin fördel. Hans yttre framtoning är förrädiskt charmig och maskerar de mörka avsikterna som lurar under ytan. Abdi har sina rötter i olika former av brottslighet, från småbedrägerier till mer allvarliga och våldsamma handlingar. Han är skicklig på att undvika lagens långa arm och har byggt upp ett nätverk av lojala medbrottslingar och informanter för att hålla sig steget före rättvisan. Som en mästare på planering och genomförande av kriminella uppdrag, ser Abdi till att hålla sig på avstånd från direkta kopplingar till sina illdåd. Han agerar ofta som den hjärnan bakom operationerna, delegerar uppgifter till sina underhuggare och undviker själv att hamna i strålkastarljuset. Abdis motivation för att leva ett liv i kriminalitet kan vara komplex och rotad i en kombination av personliga tragedier, ekonomiskt incitament och en vilja att utmana och manipulera det etablerade samhällets normer. Han är en gåtfull och farlig individ som trivs bäst i skuggorna, där han kan utnyttja sitt skarpa sinne och sin oberäkneliga natur för att uppnå sina mål och undvika rättvisans hämnd.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kommer följa reglerna och vara social och om jag blir kriminell så Det beror på i vilken roll jag har i det kriminella livet om jag är en ledare Tar jag hand om gänget osv annars så kommer jag att bidra med många stora scenarion som exempel stöld, Rån, Bedrägeri eller våld osv. Det finns många rån man kan göra och det behövs planeringar osv sedan om man ska göra utpressning på individer eller grupper så behöver man några vid din sida så jag kommer att bidra med många stora scenario. Vill tilläga att jag också kommer att göra vapenhantering och vapenhandel för att jag har många kontakter och många som behöver vapen för att skydda sig själv osv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Är att få till ett så bra scenario som möjligt så ska man spela för båda parterna för att göra scenariot roligt som möjligt för båda och inte göra allt i din väg för att vinna scenariot genom att t.ex. ta den snabbaste bilen man har i ett butiksrån.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag förstår servern regler. rdm vilket betyder att döda någon eller börja skjuta någon utan en anledning. Vdm betyder att man använder sitt fordon som ett vapen. Combat logg betyder att man undviker ett scenario med att logga ut ur servern. Meta gaming betyder att man använder sig av information utanför servern för en fördel i rollspelet. Power gaming är att man använder sig av overkliga krafter t.ex att man kör av ett berg med en bil eller att man krockar in i ett hus och inte känner av några skador. Nlr. eller "No Life Rule" innebär att om man skulle råka dö på sin karaktär så får man inte komma ihåg något som tidigare har hänt på den karaktären. Stuntförnuft innebär att ditt rollspel ska vara så likt riktiga livet som möjligt, man ska t.ex inte göra orealistiska saker som att råna någon utanför en polis station eller springa runt naken på torget. Fail rp är när du t.ex är kidnappad eller rånad och har ett vapen riktat mot dig men du försöker fly eller försöka döda personen som håller i vapnet. Fear rp betyder att din karaktär måste vara rädd om sitt liv. Man kanske vet att man inte kommer dö men man måste ändå rpa på att man är rädd för att dö. Copbait betyder att man medvetet vill att en polis ska jaga en och det gäller samma med gangbait. OOC vilket betyder "Out Of Character" och det får man inte använda under rollspelet. det kan vara att man pratar och discord under ett rollspel scenario eller liknande.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat fivem ungefär ett år och har runt 1000 timmar på fivem.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka