Nekad basse johansson | Medlem ansökning [Albin08101111]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

basse johansson

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? basse

Vad är ditt discord namn? abdi.05

Vad är ditt födelsedatum? 18 April 2008

Berätta om din karaktär. Inledning:
bosse är född den 20 april år 2000. Robertson är en karaktär med en livshistoria präglad av passionen för bilar och motorer. Han föddes och växte upp i Göteborg. Redan som barn blev Rolf fascinerad av motorernas rytm och den mekaniska skickligheten som krävdes för att hålla fordonen i toppskick.

Bakgrund:
Under sin tonårstid drömde bosse om att utforska världen av bilar och motorsport bortom horisonten. Efter att ha avslutat sina 3 år på MTG gymnasium bestämde han sig för att följa sina drömmar och söka äventyret på vägarna runt om i världen. Under sina resor genom motorsportens värld lärde han sig inte bara om olika fordonstekniker utan också om de olika kulturerna och gemenskaperna som präglat motorsportens historia. Något som fick Robertsons uppmärksamhet särskilt mycket var just kulturer inom motorsport mer specifikt den japanska kulturen.

1 år tillbaka:
En vändpunkt i Rolfs liv inträffade när han deltog i en internationell racingtävling. Denna upplevelse väckte hans intresse för att skapa banbrytande fordon för att ytligare vidga hans kunskap inom motorsporten. Efter tävlingen blev Rolf en passionerad ingenjör och entreprenör inom bilindustrin. Han har skapat sitt eget företag med 2 kompisar och fokuserar på att utveckla bilarnas prestanda.

Vad kan du bidra med till serverns RP? få mer spelare till server mina vänner ville spela här på unive rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tt spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att en person tar ett beslut som gynnar någon annan och inte bara dig själv. När någon spelar för motpartens vinst, visar det att man vill skapa en situation där båda parterna kan dra nytta, snarare än att man använder en självcentrerad strategi. Att spela för motpartens vinst innebär inte nödvändigtvis att man är naiv eller osjälvisk. Det kan vara en strategi som bygger på långsiktiga mål men det kan även vara för att spela på ett snällt sätt så att ingen blir utanför.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja VDM innebär att man använder sitt fordon som ett vapen. META GAMING är att man använder information utanför sin karaktär och använder det inom sin karaktär. COMBAT LOGGING är att man loggar ut från spelet mitt i en händelse för att slippa undan. Slutligen RDM som innebär att man dödar eller skadar någon utan anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat en del hos kompisar men har mest fått min erfarenhet från Youtube och det är även därifrån jag blivit lockad till att spela Roleplay.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad. Utveckla svaret på fråga 5. Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka