Accepterad basse johansson | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

basse johansson

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198795628970/

Ditt Hex-ID: 110000131caa1aa

Vad är din discord tagg? abdi.05

Vem var det som bannade dig? uyzhdn

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-03-23 195212.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? får att jag c loggade och att jag inte skulle göra det ch dörför bannade han mig och jag ville inte c logga men skulle gå och lägag mig kl vaer typ 3 på natten och jag var jätte trött och det ska inte hända igen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stanna en bil och sen så grep jag dom och sen så bad jag en kollega plocka upp dom till statione och sen där efter så sa jag att jag skulle gå och lägag mig men det tolka dom att jag c loggade och då tog jag på mig det men det ska inte hädna igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte felaktikt det var bara jag som var dum i huvudet och c loggade det var mittt fel och jag står för det

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. minns inte minna tidigare bans tyvär

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inet c loggat och ta in dom på sattioen och hållit förhör med dom

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag inte c loggat

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka