Nekad Baslajko | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stilsew.

Icke Medlem
Meddelanden
154
Reaction score
-25
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199207354532/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus

Vad är ditt discord namn? macce#8613

Vad är ditt födelsedatum? 14 September 2021

Berätta om din karaktär. Leif Öhman 22 år gammal Leif är uppfödd i Norrland och har precis förlorat sina mamma och han är väldigt ledsen över det. Leif vill trösta sig själv genom att flytta ifrån sin hemmaplan och åka till multistaden för att kunna skaffa ett bra jobb och kunna bli mångmiljonär. Leifs intressen är bland annat bilar och motorer. Han gillar även att jaga älgar och andra djur i skogen med sin bror Billy.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem för att jag tycker att det blir mer enklare att nå mina mål på Unive eftersom att man kan söka till bättre jobb och att man kan skriva på Twitter/Blocket

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är på grund av att det känns så himla värkligt och att det är väldigt coolt med riktiga bil märken och att man jobbar för sina pengar

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive av en polare till mig som hade en dator och fick syn på unive på tiktok/youtube och då provade jag det hemma hos honom och sen dess har jag önskat mig en dator och nu fick jag det så nu vill jag spela så mycket som möjligt för att kunna nå mitt mål på unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att vara så realistisk som möjligt och spela som min karaktär

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att spara pengar till en riktigt fet kärra och att bli en miljonär med ett riktigt nice hus

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej bara Unive

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka