Accepterad Baslajko | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stilsew.

Icke Medlem
Meddelanden
154
Reaction score
-25
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199207354532/

Ditt Hex-ID: 1100001000056ba

Vad är din discord tagg? Stilsew#5526

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? Klaksko

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? https://cdn.discordapp.com/attachments/959748234199306261/989167570290638908/unknown.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs banna mig för att jag var med i ortenwave dc:n, och för att under den tiden jag var med så gick jag till crips vid ranchen och halvt stormade dem, jag stod utanför deras hus och skottade mot dem. Efter att jag var och skottade så loggade jag var att jag inte brydde mig längre och visste redan att jag skulle bli bannad och brydde mig inte. Jag tror även att staffs valde att banan mig för att jag inte sa till dem när kinesen och dem bytte server, för jag visste att dem skulle byta men jag sa inget om det för jag ville inte tappa kontakten med dem för att jag känner dem bra och känt dem länge. Det är också en av anledningarna till att jag tror att staffs valde att banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina andra polare snackade i ett samtal och så gick några av dem över till ortenwave, medans jag tvekade och ville inte lämna unive, men sen efter några minuter när dem hade gått över och blivit blackade så valde jag att gå och skjuta vid crips/stormade dem, precis innan jag sköt vid crips så gick jag med i ortenwave dc:n, för jag tänkte att jag hade krim och då kan jag lika gärna använde och skotta lite för att ha kul, Jag vet inte vad jag tänkte med där för allt hände så snabbt. Och efter det blev jag blackad och sedan gick över till ortenwave.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker verkligen inte att det är felaktigt det var jag som gjorde fel till 100%, det var jag som valde att gå över och göra de jag gjorde, Men samtidigt när några av dina närmaste vänner byter server och man blir typ pressad till att göra det så bytte jag också. Men som sagt ångrar jag det grovt att jag ens funderade på att byta, för dem kom fram till sitt beslut direkt att dem skulle byta medan att jag tvekade och vill egentligen inte byta server. efter dem hade lämnat servern så tjatade dem mycket på mig i både pm:s men också att dem ringde mig och sa att jag skulle byta, och detta gjorde dem i ca 20 min, Och då tänker min dumma hjärna då att jag också byter och faller för grupptrycket, och jag har lätt att falla för just de. Och sen med att jag loggade efter jag dog var också så dumt av mig så det finns inte. Jag förstår till 100% att 320 valde att banna mig för att jag gjorde flera regelbrott men efter detta har jag tänkt igenom allt jag gjorde den dagen och har utvecklats enormt och kommer aldrig göra dem misstagen igen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 8

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det har mest varit sv bans och korta bans, det var för att jag hade slagsmål på piren en gång och blev bannad i 60 min, sen har det varit lite allt möjligt men inte så stora regelbrott. Jag blev även bannad när jag körde för snabbt i staden och det var 2 dagar, sen annars har det bara varit vanliga svbans, men jag har aldrig fått en stor ban som denna förut, och detta är första gången och sista gången det händer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det finns väldigt många sätt hur jag kunde gjort detta annorlunda, för det första hade jag aldrig kunnat byta till ortenwave för inners inne vet jag ju att unive är bättre. Så fattade inte vad jag tänkte med där. Sen det där med crips det är så dumt av mig så jag vet inte vad. Fattar inte ens varför jag gick och sköt men tror det var för att jag visste redan att jag skulle bli bannad och brydde mig inte för att mina vänner hade redan tjatat på mig att gå över med dem och föll för grupptrycket. Så jag skulle aldrig gått och skjutit eller loggat jag borde bara ha lämnat servern på ett bra sätt istället för att gjort det till en värre sak. Med att logga jag borde inte ha skottat för första början men just i den stunden när jag inte brydde mig så gjorde jag det bara, men i vanliga fall så har det aldrig hänt och kommer aldrig ske att jag loggar igen. Om detta händer någon gång i framtiden så kommer jag agera på ett helt annat sätt, jag kommer sätta ner foten och säga nej, att jag inte kommer byta eller om vad de nu handlar om, Och då kommer jag även säga till staffs i förhand om jag hör någon snacka om det eller liknande. Efter detta kommer jag förstå att inte philip litar på mig efter det jag gjorde, men som jag sa förut jag har tänkt igenom allt och verkligen bearbetat det och mina misstag jag gjorde kommer aldrig ske igen och har även utvecklat mitt rp tänk enormt och har verkligen väldigt många och nya ideer om scenarion osv. Så allt jag ber om är en andra chans och kan lova dig att detta inte kommer ske igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig extremt mycket, det första jag lärde mig var att tills nästa gång ska sätta ner foten och våga säga nej fast det är mina närmaste vänner. Jag har även lärt mig hur man ska kontrollera grupptryck som jag tänkt på nu ett bra tag. Att jag måste våga säga nej och stå för vad jag tycker är roligast och bäst, för just i detta sammanhanget så vet jag att unive är bättre och mycket roligare än ortenwave, men just i den stunden var det svårt att säga nej när det var 4 av mina närmaste vänner som tjatade i över 20 min. Sen har jag också växt upp den del och vet själv att man inte ska förstöra för någon annans server som jag gjorde när jag skottade och loggade, för jag vet att det förstör rp:n enormt. Men nu i efterhand har jag tänkt igenom väldigt mycket om mina beslut jag gjorde den dagen, och nu har jag lärt mig extremt mycket och växt upp, och detta kommer verkligen inte hända igen, jag har även tänkt igenom min rp som inte alltid varit felfri, och om jag nu kommer få komma tillbaka komma jag ha utvecklat min rp enormt men också hur jag tänker. Dem sakerna jag saknar mest på unive är rp:n men nog det jag saknar lite extra är nog communityt, som alla spelare där men också stör ej, generellt och alla staffs, för varje gång man skriver eller sitter i en stör ej så kommer det nästan in en person och pratar med dig och sprider glädje.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag!

Du får en sista chasn här och nu, men händer detta någonsin igen då är det kört för din del på Unive. Minsta skit från dig då är det slut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka