Nekad Basken | Whitelist ansökning {Alex / Goggle}

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Basken

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198799833499/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tim

Vad är ditt discord namn? Alabama#8387

Vad är ditt födelsedatum? 23 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär är född och uppvuxen i Skåne, Växte upp men en frånvarande mamma som lämnade min familj när jag var liten. Jag heter Donald Trump och är 19 år. När Jag Flyttade till multistaden så såg jag all orättvisa och hur oskyldigt folk blev rånade, något år senare så var jag klar och utbildad Securitas vakt. Jag har alltid gillat bilar men framförallt Tjänstefordon har alltid legat närma hjärtat. Har alltid tyckt att den är en magisk känsla att köra dem.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag kommer bidra till seriöst roleplay. Hjälpa och bekämpa brott på utsatta ställen. Kommer vara aktiv. Jag Kommer hjälpa Securitas att få ett bättre ryckte.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag kommer bidra till ett bättre rp community på multistaden. Dessutom är det trevligt folk här och bra staff och supoort.

Hur hittade du Multistaden? Varit med här förr

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli den bästa Securitas vakten och det bästa sättet att bli det är att vara aktiv och vara bra på rp. Jag vill dessutom bidra till bra scenarion.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar på Snöstaden

Nekad till skriftlig ansökan på forumet, utveckla gärna dina svar till nästa ansökan du gör så vi ser att du visar engagemang

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka