Basken
Icke Medlem
- Meddelanden
- 28
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Adam
Ange ditt födelsedatum 23 Februari 2006
Vad heter du på discord? Alabama#8783
Mellan vilka tider kan du oftast spela? Dagar och kvällar
Hur länge har du spelat på Multistaden? 1,5 månader
Vad skulle du göra om du blir servervakter? Skulle rapportera folk som bryter mot regler.
Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? För att jag tycker det är mycket bus här och många respekterar inte reglerna på serven.
Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag kommer bidra till en bättre server med mindre troll inne.
Varför ska just du bli servervakt? För jag är aktiv är ute på platser med mycket folk och då underlättar om man kan tillfället "Bana" folk som inte beter sig.
Varför vill du bli servervakt? För att jag vill göra mutlistaden bättre med mindre troll inne
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Nej men man måste börja någon stans.
Är du whitelistad på serven? ja
Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? nej
Ange ditt födelsedatum 23 Februari 2006
Vad heter du på discord? Alabama#8783
Mellan vilka tider kan du oftast spela? Dagar och kvällar
Hur länge har du spelat på Multistaden? 1,5 månader
Vad skulle du göra om du blir servervakter? Skulle rapportera folk som bryter mot regler.
Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? För att jag tycker det är mycket bus här och många respekterar inte reglerna på serven.
Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag kommer bidra till en bättre server med mindre troll inne.
Varför ska just du bli servervakt? För jag är aktiv är ute på platser med mycket folk och då underlättar om man kan tillfället "Bana" folk som inte beter sig.
Varför vill du bli servervakt? För att jag vill göra mutlistaden bättre med mindre troll inne
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Nej men man måste börja någon stans.
Är du whitelistad på serven? ja
Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans nej
Spelar du på någon annan server för tillfället? nej