Accepterad Basic | Medlem ansökning [Hampox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Basic

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198435700889/

Vad är ditt namn i verkligheten? Eric

Vad är ditt discord namn? Basic#4580

Vad är ditt födelsedatum? 17 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Lars kommer ursprungligen ifrån en liten by i skåne där han växte upp med sin mamma pappa och sina två bröder Joakim och lukas. Lars har så länge han kan minnas vilja jobba hos sjukvården han har alltid velat hjälpa andra göra världen en bättre plats att leva på. han vill ochså jobba där för att skaffa nya vänner/kollegor. På fritiden gillar Lars att åka runt i sin Mazda Träffa folk erbjuda folk att åka med till det stället dem ska. Sen så skulle jag säga att Lars är väldigt trevlig mot folk oavsett vad han får för bemötande, Han är är ochså Ganska kreativ snäll omtänksam tänker alltid på andra före han själv. hans intressen är bilar, musik, ta det chill med vänner, vara hjälpsam med det lilla man kan i samhället. kortfattat har Han haft en bra barndom, har som mål att börja jobba på sjukvården, skaffa nya vänner, träffa nytt folk och tillslut kunna köpa sitt drömhus/bil. (Hela namnet är Lars Larsson)

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tar med en positiv känsla till detta community.
Jag är väldigt hjälpsam inom servern. känner att jag gör unive till en roligare server att spela på
tillför väldigt mycket glädje och skratt, sen så tycker jag verkligen att denna server behöver mer
trevligt folk absolut det finns jätte många trevliga personer men det finns ju sånna som inte är
det ochså tex,discord voice/chat. Ingame personer som bara är inne för att förstöra. just därför
tycker jag att ni behöver mer sånna som mig som kan beta sig vara trevlig ha bra rp nivå och
inte vara otrevlig i onödan osv. Helt enkelt kunna vara en bra medlem inne på servern.
jag vill bli Medlem/whitelistad för att kunna söka jobb kunna göra lite mer grejer som gör själva
spelandet roligare.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att alla andra svenska rp servrar är lite mindre seriösa lite mer lall, men på unive så är det strikta regler bra staffs som är aktiva och kan mycket inom att vara staff. sen såklart så är det ett väldigt härligt community mycket trevligt folk man lär känna nya vänner. Unive har så mycket saker att erbjuda ochså jag menar aktiva staffs 24/7 typ, det är ett ställe där vem som helst kan bli vad som helst. livestreams man kan titta på med hög kvalite, och såklart så får man ju sig ett gott skratt lite då och då här på server och det gör verkligen min dag.

Hur hittade du Unive? Jag hittade det genom att min kompis rekommendera servern så gick in och kolla och visste att detta var en server jag kommer spela på, så ja genom en kompis helt enkelt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att få en utveklad personlighet irl skaffa vänner, Ha kul
få minnen som man aldrig kommer glömma. att rollspela för mig gör mina dagar till dem bättre,
Även iaf det kan vara tufft hemma ibland lite små bråkigt så så gör ändå rollspelet för mig så
sjukt mycket. så jag rent ut sagt så mitt mål med rollspel är att må bättre irl (inte för att jag mår
dåligt men för att få det bättre en vad det iaf är nu) och för att få träffa nytt folk.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att få jobba inom sjukvård, Ha kul, skrata mycket
kanske få bli något större inom unive tex, Support osv. det är nog mina mål finns inte så mycket mer att
skriva om det.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka