Basic | Övrigt Förslag

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Basic

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Berätta om ditt förslag Så jag har ett förslag angående namnen på Unive, så alla vet ju att när du skapar din Karaktär Så kan du inte ändra namnet du valt, vilket jag tycker e lite synd då jag tycker man borde kunna få ändra namn då tex jag var väldigt ny på hela rp grejen då jag joina unive först och därför bara tog ett namn vilket jag nu efteråt tycker är ett dåligt namn. Så mitt förslag i hela detta är att ni skapar en byggnad som kan döpas till något med "Juridiskt" elr liknande, sen så förstår ju jag att det är jätte konstigt om folk bara går och Ändrar namn åt höger o vänster så en cooldown på det ska det absolut finnas på typ 2 - 4 månader skulle jag säga och sen i polisens register ska namnet fortfarande vara registrerat så att alla brott och allt stämmer in osv. sen så kan jag fatta ochså att ni tänker "Skapa ny karaktär ifall du vill ha ett nytt namn du får väl lägga ner lite tid på det bara för att få tillbaka liknande saker som du har på din nuvarande karaktär". <3

På vilket sätt är det en förbättring? Så att folk som spelat på servern ett tag har chans att ändra namn ifall dem vill, vilket jag tycker är en bra lösning många regler ska såklart finnas inom detta ochså. och jag vet att detta system kan ha många brister men det fixar ni för det är de ni gör bäst att lösa problem asså ifall det blir aktuellt.

Länkar och annat material som visar förslaget: "Juridiska ärenden ab" elr liknande är ett förslag som namn.
ni kan ochså bara lägga till en lokal hos skatteverket annars då det i verkligenheten e där du ändrar namn men tycker det hade varit lite kul men ett enskilt "Företag" https://www.skatteverket.se/privat/folkbokforing/namn.4.18e1b10334ebe8bc80004083.html

Fast ifall de skulle vara en lång process som sker genom polisen t.ex så tror jag de blir svårt att abusea
Nej men du fattar, folk byter namn hit och dit för att ingen ska veta vem personen är, lika bra med en ny karaktär isf.

Senast ändrad:
Tillbaka