Accepterad Basey | Ban överklagan [Smokey Nagata]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Basey

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198971353088/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:0:8767896

Vad är din discord tagg? Basey#0018

Vem var det som bannade dig? Smokey Nagata

Hur lång tid var din ban? 20 dagar och indragna roller

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Clogg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag erkänner att jag har cloggat och det är mitt fel. Jag har haft bannen i 15 dagar och lärt mig av min bann. Jag står för det jag har gjort och accepterar därmed mina indragna roller (men skulle uppskattas om jag kunde få tillbaka dem).

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sköt en/flera (vet inte) personer, Sen så började dom jaga mig och då var jag dum nog och förstöra scenariot genom att clogga

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktig, jag gjorde fel men har lärt mig nu det har ändå gått 15 dagar, jag ber hemskt mycket om ursäkt och jag har lärt mig från mitt bann och att jag var dum nog att clogga och förstöra scenariot. Det ändå jag frågar om är en till chans så jag kan visa hur duktig jag är på att rpa och att jag kommer aldrig bryta mot reglerna igen. Det här är första gången jag har fått indragna roller och även en långtids bann. Jag har spelat på den här servern sen den hette multistaden hade även medlem, så den ändå jag frågar om är en till chans. Jag fattar att det är svårt att unbanna mig efter det dumma jag gjorde men om ni kan vara lite snälla anledning varför jag cloggade var att min mamma hade gjort gott dolma och jag hade inte ätit på hela dagen så jag "ba skitsamma låt mig damma min dolma sen jag kan komma tillbaka". Men jag fattar det är inget ursäkt, men jag har lärt mig en läxa att aldrig clogga igen även om det är nödsituationer. Det här var första gången jag clogga jag visste inte att det kommer leda till indragna roller och 20 dagars bann, jag blev förvånad eftersom jag har aldrig fått krim varning eller någonting indraget sen multistaden men jag bryr mig inte så mycket om mina roller så länge jag blir unbannad men jag skulle uppskatta om jag kunde få tillbaka dom också annars är det ok.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var ganska länge sen tyvärr så kommer jag inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Abslout att fortsätta med scenariot kunde ha bett grabbarna som jaga mig att vänta lite så jag kunde ha hämtat min mat sen så skulle vi kunna fortsätta rp scenariot, men jag va dum nog att clogga jag ber hemskt mycket om ursäkt och det kommer aldrig hände igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Såklart, att aldrig clogga eller bryta mot serverns regler jag känner mig dum att jag gjorde det och korkad eftersom jag förstörde bara hela scenariot i helt onödan

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka