Accepterad Basey | Ban Överklagan [Caprio]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Basey

Icke Medlem
Meddelanden
57
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198971353088/

Ditt Hex-ID: 11000013c43f800

Vad är din discord tagg? Basey#0018

Vem var det som bannade dig? Rexhy

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bild_2023-01-21_162012112.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag gjorde fel säkert.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det har gått en ganska lång period nu, tyvärr så kommer jag inte ihåg vad som hände. Men hur som helst vet jag att jag har lärt mig från mina misstag och jag skulle vilja kunna visa det för er. Jag vill verkligen kunna komma tillbaka till unive rpn och jag ber hemskt mycket om ursäkt för det jag gjorde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej kommer ihåg att det va jag som gjorde fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. tyvärr kommer inte ihåg men blev bannad en gång i multistaden för att jag hoppa i en polisbil av misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kommer inte ihåg tyvärr men säkert inte gjort det jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Abslout jag lär mig från mina misstag och försöker bli bättre och bättre

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Det du gjorde var inte acceptabelt, jag kommer ge dig en sista chans. Gör du om något liknande kommer du aldrig tillbaks. Vill se förbättring, visa vad du går för!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka