Accepterad Basan | Medlem ansökning [Maxxxxx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gronsaker20

Icke Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Massimo

Vad är ditt discord namn? Basan #0740

Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2010

Berätta om din karaktär. . Hej min karaktär heter Abdi Svenson. Abdi Svenson växte upp i en liten förort som heter Rinkeby. Med en ganska trasig uppväxt började Abdi redan med kriminaliteten som 12 åring. ´Hans förebild va en kille som hette Yasin som är en av Sveriges kändaste rappare som också va uppväxt i rinkeby. Abdis mål är att bli rik han bryr sig inte hur han blir rik bara att han blir det. När han e rik ska han köpa sig ett hus i Marbella och leva som en kung. Han vill också köpa sig en fett bil som han kan köra runt med på stranden. Abdis pappa är 46 år gammal och är alko list och hans mamma är en städare som oftast brukar jobba extra på kvällarna så deras familj ska kunna överleva. När Abdi var lite ville han bli fotbollsspelare han tränade varje dag och kämpade för att en dag kunna spela fotboll på proffsnivå. Men han blev hatad av sin tränare så han fick aldrig chansen därför gav han upp hoppet om att bli fotbollsspelare och började satsa på kriminaliteten istället. Abdi har massor av kompisar hans bästa vän heter Adam person, Adam och Abdi känner varandra från fotbollen, dom spelade i MFF tillsammans. Just nu håller båda på med samma sak och strävar efter samma mål.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en bra rp, många roliga scenario med mina vänner. Jag kommer bidra inom den sociala rpen och den kriminela rpen. Jag har stor kunskap om rp och vill använda den för att skapa fantastiska spelupplevelser för mig själv och andra. Att förstå hur Rp fungerar och att förbättra det är viktigt för mig för en mer spännande och realistisk värld för mig och alla spelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda personerna ska ha roligt, och man behöver inte koma ut som vinnare ur varje scenario varje gång.

t.ex. Om jag nyss har gjort ett butiksrån och jag kör där ifrån och polisen jagar mig då behöver inte jag köra i 500 km i timmen utan jag kan sakta ner lite så polisen har en chans att stoppa mig. De va en gång då jag lät polisen stoppa mig för att jag ville göra det lite mer socialt och rpa i fängelset och på förhöret..

Hur hittade du Unive? Minna vänner pratade om servern hella tiden i skolan och så sa de testa servern och när jag testade den så tyckte jag den va rolig och nu har jag börjat köra på servern och vill fortsätta.
 
Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig att ta intervjun, lycka till!
 
Din Medlemskaps ansökan har Godkänts.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top