Nekad Basan | Ban Överklagan [Redz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gronsaker20

Icke Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199224934979/

Ditt Hex-ID: 11000014b615243

Vad är din discord tagg? massimo33

Vem var det som bannade dig? Redz

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-26 141658.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? staff banned mig eftersom att jag begick ett stor regelbrott, jag sköt ihjäl två personer inne på mekko vilket är ett terrodåd. Jag rpade heller inte utifrån suntförnuft vilket är den viktigsate reglen när du rollseplar och innebär att man alltid ska ha ett förnuft och tänka skulle jag verkligen gjort detta i verkligheten. Vilket jag inte gjorde, jag sköt två folk inne på mekkonomen vilket inte är att rpa realistiskt utan de är hur problemspelar rpar. Jag rpade som att det var en 100 k or die sever och det ber jag om hemst muket om ursäkt för och jag ångrar verkligen att jag gjorde som jag gjorde. Jag har lärt mig av mina misstag och jag få stå mina kast.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hängde med min polare och vi köre runt lite. Vi var först på piren och pratade lite bilar och kolla på andra folks bilar. Sedan så skedde en incident där det var en kille som försökte sno vår bil och han krocka den flera gånger. Så polisen kommer och dom fängslar dena killen och tar in han på förhör. Jag och min polare drar då till mekko för att laga min bil . När vi kommer in där inne så står det två killar som ska laga vår bil. Den ena killen är jätte kaxig men den andra är rätt så schyst. När jag väll står där inne och han ska laga min bil så ger min vän mig hans vapen och jag möts lite av grupptryck i discorden och jag skjuter båda killarna inne på mekko. Jag ångrar det riktigt mycket eftersom att jag har spelat på unive i över 2 år och tycker detta är den bästa servern man kan rpa på. Men eftersom att jag var inaktiv 2-3 månader så förlorade jag alla mina rolller så jag trodde att jag inte skulle spela här mer, men det var jätte dumt. Och jag skäms verkligen över det jag har gjort och ångrar mig rejält,.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var 100 procent en korrekt ban då jag begår ett väldigt stort regelbrott vilket är att jag skjuter ihjäl två personer inne på merkonomen vilket är ett terrordåd. Jag rdma dem hårt och sköt dem på en allmän plats utan att de har gjort något vilket är rdm och jag rpar inte utifrån reglen sunt förnuft. Sedan så gör jag allt detta som en icke medlem vilket är oacceptabelt eftersom att jag inte har krim rollen så har jag ej rätt att bära vapen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var rätt så länge sen jag blev bannad då jag var inaktiv i typ 3 månader. Men även när jag spelade varje dag så blev jag sällan bannad då jag rpa bra. Och många av dem bannsen jag har är för typ 1,5 år sedan när jag var icke medlem och sprang runt och lalla. Men jag kom ihåg att jag blev bannad en gång för fear rp, och då var det en som rikta på mig medans jag håller på att springa in i vårt gäng hus. Fast det var grov suntförnuft av killen att står utanför vår grind och rikta på en gängmedlem som bor där. Men jag kan förstå att jag blev bannad men det var rätt otydlig. För att den andra killen också gjorde reglebrott. Och han börja rikta medans jag springer in. Men jag gjorde fel och jag tog lärdom från den bannen jag fick av Grodan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle tänkt sneppet extra och inte lyssnat på mina polare och stått emot grupptrycket eftersom att jag inte är någon problemspelare och jag gillar verkligen och rpa på denna server. Men jag skulle också in den stundens heta skulle sagt till mina polare att jag inte vill och börja tänka själv. Jag skulle också föjt reglerna som vi har på unive, såsom att rpa utifrån reglen suntförnuft, inte rdma folk och inte var inkompetent vilket jag var i detta fallet. Jag upprepar det en gång till, jag skäms verkligen över det jag har gjort och hoppas verkligen att jag kan få en andra chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja - att rpa ordentligt, följa alla regler såsom rdm, power gaming, sunt fönuft osv så att mitt rollspel kan bli änu bättre och så att jag inte gör om flera regelbrott. Men också att stå emot och säga nej ifall man tycker något är fel, vilket jag inte gjorde i detta fallet, jag spelade tuff framför mina vänner i discord och ville väll göra något coolt för dem, för att leka nåogt. Men det var jätte dumt och jag kommer inte göra om det. Och alla dessa grejerna har ingen annan gjort utan jag så jag kan inte skylla ifrån mig men till nästa gång så ska jag verkligen tänka lite extra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka