Nekad Basan | Ban Överklagan [Redz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gronsaker20

Icke Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199224934979/

Ditt Hex-ID: 11000014b615243

Vad är din discord tagg? massimo33

Vem var det som bannade dig? Redz

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-26 141658.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? staff bannede mig eftersom att jag gjorde ett väldigt stort regelbrott vilket var att jag sköt två killar inne på mekkonomen vilket är ett terrodåd. Jag var inkompeten och rpade inte ut ifrån reglen sunt förnuft vilket innebär att man alltid ska ha ett förnuft och tänka skulle jag verkligen gjort detta i verkligheten. Att gå in och skjuta två inne på mekko är rätt så orealistiskt man kan tro att jag spelar 100 k or die. Men jag ångrar mig jätte mycket och ber om ursäkt för mitt stora regelbrott som jag orsakade, skäms.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hängde med min polare och vi köre runt lite. Vi var först på piren och pratade lite bilar och kolla på andra folks bilar. Sedan så skedde en incident där det var en kille som försökte sno vår bil och han krocka den flera gånger. Så polisen kommer och dom fängslar dena killen och tar in han på förhör. Jag och min polare drar då till mekko för att laga min bil . När vi kommer in där inne så står det två killar som ska laga vår bil. Den ena killen är jätte kaxig men den andra är rätt så schyst. Jag sitter och snackar med mina polara i discord medans vi rpar vilket är metagaming men vi skärmdela också till några av mina andra polare. När jag väll står där inne och han ska laga min bil så ger min vän mig hans vapen och jag möts lite av grupptryck i discorde och jag skjuter båda killarna inne på mekko. Jag ångrar det riktigt mycket eftersom att jag har spelat på unive i över 2 år och tycker detta är den bästa servern man kan rpa på. Men eftersom att jag var inaktiv 2-3 månader så förlorade jag alla mina roller så jag tänkte att jag inte skulle spela mer five m, men jag ångrar mig rejält.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig ban. Det var en korrekt ban, och det jag gjorde var ett väldigt stort regelbrott som inte är okej. Och staffen som har bannat mig har också varit väldigt trevlig , svarat pm och låtit mig göra en banöverklagan till vilket jag är väldigt tacksam över. Staff bannar mig för att jag gjorde ett väldigt stort regelbrott terrodåd och jag spelar inte utifrån regeln suntförnuft som man alltid ska rpa efter.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var rätt så länge sen jag blev bannad då jag var inaktiv i typ 3 månader. Men även när jag spelade varje dag så blev jag sällan bannad då jag rpa bra. Och många av dem bannsen jag har är för typ 1,5 år sedan när jag var icke medlem och sprang runt och lalla. Men jag kom ihåg att jag blev bannad en gång för fear rp, och då var det en som rikta på mig medans jag håller på att springa in i vårt gäng hus. Fast det var grov suntförnuft av killen att står utanför vår grind och rikta på en gängmedlem som bor där. Men jag kan förstå att jag blev bannad men det var rätt otydlig. För att den andra killen också gjorde reglebrott. Och han börja rikta medans jag springer in. Men jag gjorde fel och jag tog lärdom från den bannen jag fick av Grodan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle tänkt sneppet extra och inte lyssnat på mina polare och stått emot grupptrycket eftersom att jag inte är någon problemspelare och jag gillar verkligen och rpa på denna server. Men jag skulle också in den stundens heta skulle jag sagt till mina polare att jag inte vill och börja tänka själv och inte var inkompetent. Och jag vet att man inte kan skylla på grupptryck eftersom att man står för sina egna handlingar men i den studen så var det verkligen grupptryck och det var svårt att stå emot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att tänka sneppet extra och inte vara dum i huvudet. Men sedan inte gå på grupptrycket och säga emot. För jag vet faktiskt inte varför jag gjorde det för jag gillar att spela på unive, jag har spelat här i över två år och kan mycket bättre. Jag är ingen problemspelare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top