- Meddelanden
- 96
- Reaction score
- 2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/hemligt_/
Ditt Hex-ID: 11000014b615243
Vad är din discord tagg? massimo33
Vem var det som bannade dig? Redz
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde ett väldgit stort regelbrott som är oacceptabel och inte okej. Jag ångrar mig enormt och hoppas på att jag kan få en andra chans men fattar om jag inte får det. Stafff bannar mig för att det är grov suntförnuft och att jag gör ett terrordåd. vet inte vad som föll i mig jag vet att inte det är en bortförklaring men jag ångrar mig enormt. Jag spelade på servern en lång tid innan sen var jag off i några månader och så försvann alla mina roller, krim, ped, min karaktär med massa import osv. Så jag gjorde något dumt för jag tänkte att jag inte skulle spelar servern mer. Men sen så insog jag att alla mina gamla polare från back in the days är tillbaka så då ångra jag mig enomt.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åker runt med min polare som icke medlem och chillar. Jag lallar lite med folk på piren och åker runt och allmänt bara hänger. Sedan åker vi till mekko för att laga våran bil. Och där inne så tar jag upp vapnet och skjuter dom. Som sagt jag förstår inte vad jag hålle på med men jag ångrar mig enormt och vill börja om och bli krim igen. Förstår så klart om jag inte blir unbannad eftersom det är ett så grovt regelbrott. Men jag vill bara berätta att deta gjorde jag absolut inte för något montage alls om ni tror detta, jag gjorde det bara helt srandom. Jag vet att det låter helt dumt men jag kan inte förklara på bättre sätt. För det går inte.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej absolut inte det var 100 procent inte en felaktig ban. Han gjorde helt rätt att han banna mig.
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var rätt så länge sen jag blev bannad då jag var inaktiv i typ 3 månader. Men även när jag spelade varje dag så blev jag sällan bannad då jag rpa bra. Och många av dem bannsen jag har är för typ 1,5 år sedan när jag var icke medlem och sprang runt och lalla. Men jag kom ihåg att jag blev bannad en gång för fear rp, och då var det en som rikta på mig medans jag håller på att springa in i vårt gäng hus. Fast det var grov suntförnuft av killen att står utanför vår grind och rikta på en gängmedlem som bor där. Men jag kan förstå att jag blev bannad men det var rätt otydlig. För att den andra killen också gjorde reglebrott. Och han börja rikta medans jag springer in.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle tänkt till och skitit i att göra det. Jag skulle haft lite vet i gärnan och tänkt så här att någon gång kanske jag vill komma tillbaka och spela så är det verkligen värt att göra detta. Jag vet faktiskt inte vad mer jag ska skriva det var jätte dumt och jag ångrar mig. Jag kan mycket bättre och det här är inte jag, jag är ingen problemspelare.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, även fall om man kanske tröttnar på att spela unive och rp just nu behöver man inte göra något cp eftersom att man kanske någon dag kommer tillbaka och böjar känna sug igen för rpen. Vilket exakt jag gör nu. Jag var off 2-3 månader och så förlora jag alla mina roller inklusive min karaktär och går in och gör något dumt för att jag tror att jag inte kommer spela servern mer. Men sedan så saknar jag att rpa och vill börja spela igen.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja
Ditt Hex-ID: 11000014b615243
Vad är din discord tagg? massimo33
Vem var det som bannade dig? Redz
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde ett väldgit stort regelbrott som är oacceptabel och inte okej. Jag ångrar mig enormt och hoppas på att jag kan få en andra chans men fattar om jag inte får det. Stafff bannar mig för att det är grov suntförnuft och att jag gör ett terrordåd. vet inte vad som föll i mig jag vet att inte det är en bortförklaring men jag ångrar mig enormt. Jag spelade på servern en lång tid innan sen var jag off i några månader och så försvann alla mina roller, krim, ped, min karaktär med massa import osv. Så jag gjorde något dumt för jag tänkte att jag inte skulle spelar servern mer. Men sen så insog jag att alla mina gamla polare från back in the days är tillbaka så då ångra jag mig enomt.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åker runt med min polare som icke medlem och chillar. Jag lallar lite med folk på piren och åker runt och allmänt bara hänger. Sedan åker vi till mekko för att laga våran bil. Och där inne så tar jag upp vapnet och skjuter dom. Som sagt jag förstår inte vad jag hålle på med men jag ångrar mig enormt och vill börja om och bli krim igen. Förstår så klart om jag inte blir unbannad eftersom det är ett så grovt regelbrott. Men jag vill bara berätta att deta gjorde jag absolut inte för något montage alls om ni tror detta, jag gjorde det bara helt srandom. Jag vet att det låter helt dumt men jag kan inte förklara på bättre sätt. För det går inte.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej absolut inte det var 100 procent inte en felaktig ban. Han gjorde helt rätt att han banna mig.
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var rätt så länge sen jag blev bannad då jag var inaktiv i typ 3 månader. Men även när jag spelade varje dag så blev jag sällan bannad då jag rpa bra. Och många av dem bannsen jag har är för typ 1,5 år sedan när jag var icke medlem och sprang runt och lalla. Men jag kom ihåg att jag blev bannad en gång för fear rp, och då var det en som rikta på mig medans jag håller på att springa in i vårt gäng hus. Fast det var grov suntförnuft av killen att står utanför vår grind och rikta på en gängmedlem som bor där. Men jag kan förstå att jag blev bannad men det var rätt otydlig. För att den andra killen också gjorde reglebrott. Och han börja rikta medans jag springer in.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle tänkt till och skitit i att göra det. Jag skulle haft lite vet i gärnan och tänkt så här att någon gång kanske jag vill komma tillbaka och spela så är det verkligen värt att göra detta. Jag vet faktiskt inte vad mer jag ska skriva det var jätte dumt och jag ångrar mig. Jag kan mycket bättre och det här är inte jag, jag är ingen problemspelare.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, även fall om man kanske tröttnar på att spela unive och rp just nu behöver man inte göra något cp eftersom att man kanske någon dag kommer tillbaka och böjar känna sug igen för rpen. Vilket exakt jag gör nu. Jag var off 2-3 månader och så förlora jag alla mina roller inklusive min karaktär och går in och gör något dumt för att jag tror att jag inte kommer spela servern mer. Men sedan så saknar jag att rpa och vill börja spela igen.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja