Nekad Basan | Ban Överklagan [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gronsaker20

Icke Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199224934979/

Ditt Hex-ID: 11000014b615243

Vad är din discord tagg? massimo33

Vem var det som bannade dig? Redz

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-26 141658.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? staff bannede mig eftersom att jag gjorde ett väldigt stort regelbrott vilket var att jag sköt två killar inne på mekkonomen vilket är ett terrodåd. Jag var inkompeten och rpade inte ut ifrån reglen sunt förnuft vilket innebär att man alltid ska ha ett förnuft och tänka skulle jag verkligen gjort detta i verkligheten. Att gå in och skjuta två inne på mekko är rätt så orealistiskt man kan tro att jag spelar 100 k or die. Men jag ångrar mig jätte mycket och ber om ursäkt för mitt stora regelbrott som jag orsakade, skäms.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gled runt med min polare i stan, vi åkte runt och hittade på massa saker. Vi var på piren snackade lite importer och var med om en olycka där. Så vi behövde laga vår bil, så vi kör till mekko för att laga den. När vi väll är inne på mekko möts vi av en trevlig kille, vi står och pratar och sedan ska han laga min bil. Sedan vet jag inte vad som flög i mig jag fick ett vapen och sköt ihjäl båda killarna som jobbade inne på mekko. Jag hade varit inaktiv i 3.4 månader så alla mina roller försvann krim, ped, karaktär, importer osv. Jag tänkte " ä men jag kommer inte spela på servern mer" Så jag gjorde något väldigt dumt som jag kommer ångra. Och jag vet att det inte är någon ursäkt men jag vill bara få det sagt. Och jag vill bara påpeka en sak att det var absolut inte för något montage, det var helt random jag vet inte varför jag gjorde det, det var helt cp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. . Det var en korrekt ban. 100 procent, han ska banna mig där. Det är ett så stort regelbrott.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var rätt så länge sen jag blev bannad då jag var inaktiv i typ 3 månader. Men även när jag spelade varje dag så blev jag sällan bannad då jag rpa bra. Och många av dem bannsen jag har är för typ 1,5 år sedan när jag var icke medlem och sprang runt och lalla. Men jag kom ihåg att jag blev bannad en gång för fear rp, och då var det en som rikta på mig medans jag håller på att springa in i vårt gäng hus. Fast det var grov suntförnuft av killen att står utanför vår grind och rikta på en gängmedlem som bor där. Men jag kan förstå att jag blev bannad men det var rätt otydlig. För att den andra killen också gjorde reglebrott. Och han börja rikta medans jag springer in.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte gjort det, jag skulle tänkt lite extra och inte varit så dum i huvudet. Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva då det var helt efterblivet. Jag skulle inte lekt tuff framför mina kompisar och trott att det var coolt att skjuta folk inne på mekkonomen och göra terrodåd. Jag skulle ståt emot och sagt nej.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att tänka sneppet extra och inte vara dum i huvudet. Men sedan inte gå på grupptrycket och säga emot. För jag vet faktiskt inte varför jag gjorde det för jag gillar att spela på unive, jag har spelat här i över två år och kan mycket bättre. Jag är ingen problemspelare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Inget litet regelbrott du begått, samt skriver till staffs i PM om att dom ska svara på överklagan vilket vi har tagit upp flera gånger att man inte ska göra, då nekas man direkt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka