Nekad Basan | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gronsaker20

Icke Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199224934979/

Ditt Hex-ID: 11000014b615243

Vad är din discord tagg? zetrox123

Vem var det som bannade dig? Ludde

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: IMG_0086.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staff bannade mig för att jag gjorde ett väldigt grovt regelbrott och det var att jag fake swishade. Vilket jag verkligen ångrar och hoppas på att jag kan få en ny chans. Jag har varit borta ett bra tag över ett halvår och har verkligen tagit lärdom av mitt regelbrott och kommer alldrig göra om det. Jag vill verkligen tillbaka på server då jag har spelat här i flera år och älskar verkligen den. Jag hoppas att jag kan få en ny chans och komma tillbaka till den gamla goda rpen. Det var så dumt det jag gjorde och jag fattar inte ens själv varför. Jag hade redan allt jag behövde såsom krim, medlem osv. Men så hade jag en nice ped långt tillbaka och blev av med den på grund av inaktivitet. Vilket gjorde att jag saknade min gorilla och vill ha tillbaka den, men hade inga pengar och föröskte på mig något jätte dumt vilket lede till att jag fick ban. Jag tycker det var jätte dumt och ångrar mig skit mycket.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag minns inte perfekt då det var flera månader sen. Men jag kommer ihåg att jag hade sätt en fet ped som var ledig som liknade min gamla. Och då föröskte jag att fake swisha på en staff i donation och det lede till att dem såg att det var en fake swish och bannade sedan mig. Jag tog ett snack med staffen och Ludde och dem förklarade för mig och skickade ut mig med huvudet före vilket jag fattar till 100 procent då jag gör ett så allvarligt regelbrott.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var en korekt ban. Jag gör ett så grovt regelbrott att jag inte en ska få sätta min fot där. Men jag tycker verkligen att jag har lärt mig av mina misstag och blivit mer mogen. Under den här långa tiden jag varit bot har jag också haft tid att bearbeta tiden och verkligen tänkt tillbaka på dem minnena jag har haft på servern vilket har ledigt till att jag har fåt mer och mer längtan tillbaka till servern. Och det fick mig också att tänka tillbaka på hur kul jag har haft och hur många bra scenarios jag har skapat. Jag vill verkligen komma tillbaka på unive och hoppas verkligen jag kan få en andra chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte spelat rp och unive på ett bra tag och därpå när jag rpade på unive där i slutet så fick jag knappt några banns. Men jag vet att jag blev bannad en gång för 12 reglen. Jag hade blivit mördad och dumpad och sedan kom jag in på servern när det hade gåt 8-9 timmar och då blev jag bannad för att jag skulle väntat till 12 h.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle bara tänkt till lite och tänkt är det verkligen värt det, att riskera så mycket för att bli bannad på den servern man älskar mest och där man har rpat flera år - svar nej. Jag vet inte vad jag ska säga då det är ett så stort regelbrott men jag ångrar mig jätte mycket. Det var så dumt och jag kommer aldrig mer göra om det. Jag vet att säker alla skriver att dem inte kommer göra om det men jag menar det verkligen. Jag har varit borta fler månader nu och har verkligen lärt mig från mina misstag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man ska inte vara så girig. Man ska vara tacksam för det man har och har haft. Och sedan har jag lärt mig att man ska tänka till ett snepp. Vilket jag inte gjorde här. Jag tänkte bara vad jag kunna få och inget annat. Jag tänkte inte på konsekvensen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja. Jag vet vilket allvarligt regelbrott jag har gjort. Men Snälla Ludde ge mig en chans att förbättra mig. Jag vill verkligen tillbaka till unive och speciellt nu på julen. Jag förstår om jag aldrig kommer få komma tillbaka men jag älskar verkligen denna server och jag vill inte rpa på någon annan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka