Accepterad Basan | Ban Överklagan [Grodan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gronsaker20

Icke Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199224934979/

Ditt Hex-ID: 11000014b615243

Vad är din discord tagg? Massimo#0740

Vem var det som bannade dig? Grodan

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-06-24 192934.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag fera rp och sunt förnuft. Jag springer in på vårt tomt när jag får 2 vapen riktade mott mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom ig efter jag hade varit ute. Jag bytar lite kläder på min ped och sen åker jag lite kross på vår tomt. Min kross går sönder och jag tar ut en nu. Jag kör till vår grind och där kommer en askar bil och blockerar dom hoppar ut ur bilen och riktar på mig och säger upp med händerna. Dom har ingen kommunikation alls och bara skriker på varandra. Jag väljer att springa in igen och då skjuter dom på mig men missar sina skott. Efter det så snacka jag lite med mitt gäng och vi prata lite affärer sen blev jag bannad. Jag tycker det är lite snut förnuft att dom riktar på mig utanför mitt hus utan någon jävla social rp. Hade du kört fram till någon annans gäng hus när ni är 2 pers och börja rikta svar nej.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en rättvis ban men jag tyckte han kunde minska lite på den 6 dagar är lite och ta i tycker jag men som sagt det är staff som bestämmer. Men jag fattar fortfarande inte varför dom riktar på mig utanför mitt egna gänghus.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte ihåg så mycket som sagt jag har bara haft 2 bans dom senaste 3 månaderna och jag har inga minnen av några bans bara för typ jätte läng sen men då är det såna små bans som till exempel ha mask på sjukhuset eller något sånt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag kunde bara hoppat in i deras bil och åkt med dom. Men då hade det nog inte blivit så roligt scenario eftersom att askar ligan är det störa inkompetenta gänget någonsin dom hade nog bara viljat ha pengar eller så hade dom skjutit mig i huvet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes att alldrig åka utanför grinden när man är ensam eftersom då blir man kidnappad nej men skämt å sido, tills nästa gång så skulle jag hoppa in i deras bil och inte fear rp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja. till 100 procent har aldrig motargumentet era svar.

Tänk på det vi diskuterade i support, och ta gärna åt dig utav bannen. Ger dig en chans att förbättra dig, så ta inte denna chans för givet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka