- Meddelanden
- 96
- Reaction score
- 2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199224934979/
Ditt Hex-ID: 11000014b615243
Vad är din discord tagg? massimo33
Vem var det som bannade dig? Redz
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde ett väldigt grovt regelbrott . Jag rdma två personer inne på mekko och gjorde terrodåd.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare gled runt i bilen, det skedde en incident och vi behöver laga vår bil. Vi beger oss mott mekko möts av två killar. När vi väll står där inne drar jag fram vapnet och skjuter båda två.l
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, jag begår ett väldigt stort regelbrott och förtjänar mitt straff. Jag bryter mott många regler och gör fel.
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var rätt så länge sen jag blev bannad då jag var inaktiv i typ 3 månader. Men även när jag spelade varje dag så blev jag sällan bannad då jag rpa bra. Och många av dem bannsen jag har är för typ 1,5 år sedan när jag var icke medlem och sprang runt och lalla. Men jag kom ihåg att jag blev bannad en gång för fear rp, och då var det en som rikta på mig medans jag håller på att springa in i vårt gäng hus. Fast det var grov suntförnuft av killen att står utanför vår grind och rikta på en gängmedlem som bor där. Men jag kan förstå att jag blev bannad men det var rätt otydlig. För att den andra killen också gjorde reglebrott. Och han börja rikta medans jag springer in. Men jag gjorde fel och jag tog lärdom från den bannen jag fick av Grodan.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag skulle inte ha gjort terrodådet eftersom att det var korkat. Jag skulle ha följt reglerna bättre och strävat efter en bättre rp. Jag skulle gjort ett bättre scenario än vad jag gjorde, jag skulle haft en social konversation och låtit dem laga min bil, och sedan skulle jag gåt in på 100 k or die och skjutit lite. Det jag gjorde där var oacceptabelt och jag ångrar det. Vet bara inte vad jag ska skriva för har gjort 10 banöverklagan.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att rpa mer socialt och sträva efter bättre rp. Jag har också lärt mig att inte vara dum i huvet och om jag vill skjuta så får jag gå in på en 100 k or die server.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja
Ditt Hex-ID: 11000014b615243
Vad är din discord tagg? massimo33
Vem var det som bannade dig? Redz
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde ett väldigt grovt regelbrott . Jag rdma två personer inne på mekko och gjorde terrodåd.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare gled runt i bilen, det skedde en incident och vi behöver laga vår bil. Vi beger oss mott mekko möts av två killar. När vi väll står där inne drar jag fram vapnet och skjuter båda två.l
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, jag begår ett väldigt stort regelbrott och förtjänar mitt straff. Jag bryter mott många regler och gör fel.
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det var rätt så länge sen jag blev bannad då jag var inaktiv i typ 3 månader. Men även när jag spelade varje dag så blev jag sällan bannad då jag rpa bra. Och många av dem bannsen jag har är för typ 1,5 år sedan när jag var icke medlem och sprang runt och lalla. Men jag kom ihåg att jag blev bannad en gång för fear rp, och då var det en som rikta på mig medans jag håller på att springa in i vårt gäng hus. Fast det var grov suntförnuft av killen att står utanför vår grind och rikta på en gängmedlem som bor där. Men jag kan förstå att jag blev bannad men det var rätt otydlig. För att den andra killen också gjorde reglebrott. Och han börja rikta medans jag springer in. Men jag gjorde fel och jag tog lärdom från den bannen jag fick av Grodan.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag skulle inte ha gjort terrodådet eftersom att det var korkat. Jag skulle ha följt reglerna bättre och strävat efter en bättre rp. Jag skulle gjort ett bättre scenario än vad jag gjorde, jag skulle haft en social konversation och låtit dem laga min bil, och sedan skulle jag gåt in på 100 k or die och skjutit lite. Det jag gjorde där var oacceptabelt och jag ångrar det. Vet bara inte vad jag ska skriva för har gjort 10 banöverklagan.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att rpa mer socialt och sträva efter bättre rp. Jag har också lärt mig att inte vara dum i huvet och om jag vill skjuta så får jag gå in på en 100 k or die server.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja