Nekad Basan | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

gronsaker20

Icke Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199224934979/

Ditt Hex-ID: 11000014b615243

Vad är din discord tagg? Basan#0704

Vem var det som bannade dig? Limpis

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-05-07 141145.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade för ljus röst och den passa inte in på min gubbe. Och för att jag powergamade lite eftersom att jag flög in med bilen i vattnet och inte riktigt rpade så mycket på de fokuserade mest på att ta mig från platsen. Men sedan kunde jag ju inte hjälpa de för att jag viste inte att bilen var så snabb och jag hade inte riktigt kontroll jag ville bara ta mig från platsen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade nyss varit med mina vänner på kocks botten och gjort kocks. Sen drog vi till kocks säljet och sålde allt vi hade. Sen drog vi till tvätten och tvättade alla våra pengar. När vi gjorde det blev vi sedan jagade av en bil enda ner på motorvägen vid piren. Vi blir kidnappade, jag och min vän blir kidnappade av en annan kille, han kör ner oss till sandy. Han tar ut oss från bilen och börjar rikta på oss sen försvann han bara. Vi tjuvkopplar hans bil och kör därifrån. När jag ska köra därifrån så trycker jag lite för mycket på gasen och voltar med bilen in i vattnet. Både jag och min vän hoppar ur bilen i lyften och börjar simma. Sedan tar vi oss upp från ett berg och börjar springa. Sen blir vi bannade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej jag tycker att det var rätt att banna mig. Eftersom att jag har en ljus röst på min karaktär och powergamade lite. Men det roliga va att jag hade en mörkare voice changer innan men så sa minna vänner att den var för mörk och att jag skulle ta en lite mer mildare voice changer som inte var lika mörk. Så nu vet jag de när jag blir unbannad kommer jag byta till den mörkare vocie changern.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte varit bannad på några månader men jag kan berätta om en gång.

Detta var för typ 1 år sedan
Polisen körde på vägen och jag stannade dom och frågade om dom tog intervjuer. Och det var ju sunt förnuft för det skulle man inte ha gjort i verkligheten.

Men jag har ju förbättras i min rp jag rpar ju inte så dåligt som jag gjorde för 1 år sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle haft min första vocie changer som var mörkare och som hade passat in mer till min karaktär. Och jag skulle skulle rpat lite mer på skador när jag kraschade med bilen. Och kanske gjort ett lite roligare scenario ut av de hela.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att tänka efter lite nogare. Och rpa lite med på skador och använa /me och sme mer.

Och jag kommer ändra min voice changer så fort jag kommer in.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja. till 100 procent har aldrig motargumentet era svar.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top