- Meddelanden
- 96
- Reaction score
- 2
Vad är ditt namn i verkligheten? Massimo
Ditt discordnamn: Massimo#0740
Ange ditt födelsedatum 2 Oktober 2009
Varför ska just du bli staff? Eftersom att jag är king och vet vad jag håller på med. Jag är en stabil grabb som bara vill jobba inom donation ärende och rpa. Jag kommer sitta i donations rum och sitta och dra in folk 24/7 och om jag inte gör det så rpar jag ingame. Jag vill bli staff eftersom att jag vill jobba inom donations ärende eftersom att jag har mycket erfaranheter då jag varit med på 20 olika gänguppköp och donerat för både ped, krime och importer. Jag säger bara 1 sak jag är aktiv 24/7 och kommer sitta och vara en trevlig staff i donation och hjälpa massa folk. Och jag lovar att jag inte kommer ge rabbat till ngn. Nej men lita på mig jag är en bra staff och har mycket erfaranheter inom donations jobbet och vet vad jag håller på med.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 5-8 TIMMAR OM DAGEN
Hur länge har du spelat på Unive? 2 år men har fåt indragen whitlist en gång.
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja har varit det på en annan server sen lång tid tillbaka och då var jag donations ansvarig.
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Bara inom donation eftersom att jag ska hinna rpa också
Ditt discordnamn: Massimo#0740
Ange ditt födelsedatum 2 Oktober 2009
Varför ska just du bli staff? Eftersom att jag är king och vet vad jag håller på med. Jag är en stabil grabb som bara vill jobba inom donation ärende och rpa. Jag kommer sitta i donations rum och sitta och dra in folk 24/7 och om jag inte gör det så rpar jag ingame. Jag vill bli staff eftersom att jag vill jobba inom donations ärende eftersom att jag har mycket erfaranheter då jag varit med på 20 olika gänguppköp och donerat för både ped, krime och importer. Jag säger bara 1 sak jag är aktiv 24/7 och kommer sitta och vara en trevlig staff i donation och hjälpa massa folk. Och jag lovar att jag inte kommer ge rabbat till ngn. Nej men lita på mig jag är en bra staff och har mycket erfaranheter inom donations jobbet och vet vad jag håller på med.
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 5-8 TIMMAR OM DAGEN
Hur länge har du spelat på Unive? 2 år men har fåt indragen whitlist en gång.
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja har varit det på en annan server sen lång tid tillbaka och då var jag donations ansvarig.
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Donation
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Bara inom donation eftersom att jag ska hinna rpa också