Accepterad barthzzz | Medlem ansökning [e34[

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

barthzzz

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? kevin

Vad är ditt discord namn? kaffekoppen.

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juni 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Hugo Nilsson 23år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll rolig och givmild.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Tja jag heter Hugo Nilsson och är 23år Hugo börja snusa redan vid 7år han börja dricka HB när han var 13år. Han körde cross han hade en Yamaha 85cc som liten. Hugo blev äldre och äldre och nu är han redan 15år och han har skaffat Am-kort och han kör en volvo 940 b230FK Hugo tappa am kortet han körde i 120km/h från polien när han var i 15års åldern. Det har gått ett år nu och Hugo är nu 16 år och Hugo hoppade av gymnasiet. Hugo dricker mycket alkohol nu när han hoppade av skolan han lever livet. hans framtids planer är att jobba på mekonomen som han velat sen barndomen, Hugo blir äldre och äldre nu är Hugo redan 18år. Hugos dröm bil det är en mercedes W123-Om606. Hugos favorit mat är tacos. Hugo har tänkt att bli jägare på sin fritid han ska också köpas sig en cross tror han som han kan köra på sommaren. Hugo älskar att hjälpa personerna i sin omgivning han är snäll och trevlig mot jämt alla han har aldrig varit elak mot någon. En av Hugos största drömmar är att skaffa B-körkort han vill kunna ta sig till punkt A till punkt B.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill kunna utveckla min Rp och hjälpa personerna i omgivningen. Jag kan ge seriösa och välutvecklade scenarion och spela med en hög och seriös Rp som möjligt. Och ha kul mitt mål är att jobba på mekonomen för att kunna hjälpa folk med sinna bilar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Ja att man spelar för båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenarion blir mycket roligare för båda parterna och inte bara för en part. till exempel om jag rånar en bank så ska det vara roligt för båda parterna om jag får mycket pengar delar jag med mig till andra. Man behöver inte vinna ett scenario för att det ska vara kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja Vdm jag har lärt mig av misstaget och jag har aldrig kört på någon efter den gången

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? powergaming, Fear Rp, Suntförnuft, Fail Rp, Vdm, Rdm, Cop bait. Rasism/Nazism, smutskastning,

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har runt 2200 timmar på FiveM och har bra erfarenhet innom FiveM

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!
:unive:

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
:unive:

Tillbaka