Nekad Barrstigen0303 | Ban överklagan[Network19]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Barrstigen0303

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: Jacke123 hellcase.com

Ditt Hex-ID: 1100001197b2e08

Vad är din discord tagg? Jacke123#4392

Vem var det som bannade dig? Jag Blev bannad för lallar ~Zensy

Hur lång tid var din ban? 7 dars

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: lallar ~Zensy. Återstår: 7 dagar Vill du överklaga din avstängning? Gör det på

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror de valde att banna mig pågrund av att jag överdrev lite men i min värld så var det inte överdrivet...

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Just presic innan ajg blev bannad så var jag vid centrum och snackade med ett stort gäng. Det var go stämning och vi hade det kul, som vanligt. JAg och en annan polare snackade lite och började hetsa lite på varandra. Sedan efter det så vart både jag och han kickade och det stor 76 dagars bann efteråt. Jag tyckte det var konstigt. att i ett sådant scenario bli bannad och även vid centrum där det ska vara bra stämning.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte det var en felaktig bann då mitt beteende inte var så lalligt ens. Jag tyckte4 det var väldigt överdrivet att banna mig i de läget då det endast var på skoj och en del av rpet. Jag gjorde ingen vdm,rdm eller bröt heller inte mot någon annan regel.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda var iså fall att inte snacka med någon. Jag kunde bara brytt mig om mig själv. Men jag tycker självklart att man måste få prata och ha det gött liksom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag har lärt mig är att inte leka så mycket, jag har även lärt mig att vara mer självständig. Det jag tar med mig från detta är att göra det bästa för Multistaden samt föröka sprida kärlek och göra bra scenarios. Hoppas ni förstå mig och åter gärda mitt problem MVH Jacke!

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka