Inaktuell BarreZ | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BarreZ

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Ditt discordnamn: BarreZ#4716

Ange ditt födelsedatum 23 Augusti 2007

Varför ska just du bli staff? Hej jag ansöker till staff då jag vill börja hjälpa server med utvecklandet och RP nivån och kommer vara aktiv mycket och försöka hjälpa denna server det bästa jag kan och a helt enkelt vill jag utveckla RP nivån på unive och är ganska bra på att hjälpa folk när dom har det svårt och det kommer nog vara bra att jag är för att kunna hjälpa t.e.x icke medlemar som inte kan så mycket om RP så kommer jag försöka hjälpa dom så gott jag bara kan hjälpa med att få upp sin RP nivå så dom kan få en bra RP nivå här på unive och det gäller inte bara icke medlemarna kommer hjälpa alla med deras rp eller deras problem eller om dom behöver hjälp med något annat ärende! och hoppas att jag kan få en chans i det här härliga staff teamet! :D

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? kommer vara aktiv
15.00-23.00 på vardagar
12.00-02.00 på helger och längre och jag har t.e.x lov eller något annat ledigt

Hur länge har du spelat på Unive? runt 1 år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Asså har inte varit staff men har ändå mycket erfarenheter inom hur man gör som staff! och kan typ alla kommandon! och har ändå ganska bra erfarenheter skulle jag tro.

Servervakt kommandon
/who id

/svban id anledning (en sv kan bara banna i en timme)

/kick id anledning

/toggleid (gör så man kan se allas id inagme)

/clearchatforall (Man rensar chatten för alla)

/dv (tar bort bilen som är bredvid än)

/sv (Man skriver i servervakt chatten)

Staff kommandon
/spec id (Spectetar personen)

/freeze id (fryser person)

/unfreeze id (gör så att personen man freeza kan röra sig igen)

/dv (tar bort bilen som är bredvid än)

/revive id (revivear personen)

/skin id (Ger personen skin så hen kan förbättra sin karaktär )

/togglename (ser allas namn)

/specoff (du slutar att speca någon)

/noclip (Gör så att du kan flyga runt och va osynlig)

/setjob (Id) (jobb) (rank)

/kick id anledning

/addkey (Nyckelns namn)

/sc (skriver i staff chaten)

/togglename (man ser allas steamnamn)

/ban (id/Hex) (dag) (anledning)

/unban (hexid eller id ingame) (man unbannar folk om dem till exempel gjort en banöverklagan)

/banhistory (hexid eller id ingame) (ser man om personen har några tidigare banns)

/tpm (man hamnar där man har lagt en GPS på kartan)

/goto (Id) (man bringar en person till en själv)

/ooc (text)

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag skulle vilja jobba som support ansvarig eftersom jag är en person som alltid håller en trevlig ton alla möjliga lägen samt kan sätta ner foten om det skulle förekomma att man måste göra de. positiva saker med mig är att jag är ganska stresstålig och jag är bra på att samarbeta. Jag har lätt att samarbeta med de flesta som kan samarbeta med mig. Jag tycker att man ska lära sig av sitt misstag och verkligen ta åt sig åt bannen så man ej går om de igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka