Inaktuell BarreZ | Ansökan till Staff [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

BarreZ

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin

Ditt discordnamn: BarreZ#4716

Ange ditt födelsedatum 23 Augusti 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill hjälpa Unive. Jag vill försöka göra unive till en bättre plats. Jag tyckte att jag gjorde ett ganska bra jobb och om jag skulle ha fortsätt så skulle jag ha kommit långt. Just Nu så finns de staffs som ej tar support samt reports och de tycker jag är ganska dåligt och de kommer jag ändra på vilket jag tyckte jag gjorde. Jag tycker att det är viktigt den här servern körs med bra spelare samt spelare som kan Rpa på ett bra sätt. Jag är även bra på att läsa av människor och veta vad de brinner för i Unive samt vad de inte brinner för. Jag vill hjälpa spelare att uppnå sina mål i Unive Roleplay. Jag vet när det är lämpligt att banna någon. Jag skulle kunna göra skillnad hos er genom att hjälpa er på ett bra sätt samt alla spelare på Unive. Detta är något jag brinner för samt jag älskar att träffa nya personer och lära känna de och att få en server att växa. Vilket Unive kommer göra. Jag kommer vara aktiv jättemycket eftersom jag har mycke fritid och vill verkligen att denna servern ska växa till Fivems största server vilket jag vet att den ska göra. De kraven jag anser en medlem ska ha i unive är att man borde kunna alla regler inte lalla, förstör inte andras upplevelse på Unive för det finns många människor som verkligen vill rpa på högsta möjliga nivå utan att någon ska hålla på och förstöra för personen. Dem ska vara trevliga samt ha ett bra humör. Men även att föregå med gott exempel för dom nyare Rparna så dom lär sig och kan utveckla sin Rp nivå. Jag tycker att det finns många lallare i servern vilket är dåligt jag säger inte att man aldrig ska lalla men inte konstant bara då och då. Jag tycker att man måste kunna alla grundregler och sätta upp bra och rimliga mål för sin RP och inte bryta mot reglerna. man ska även kunna fatta bra beslut och bete sig bra och inte störa andra, speciellt i ett scenarion och om man inte gör det så måste man ta åtgärder. Vilket jag inte vill eftersom jag vill ge alla en chans inom RP och inom Unive. Om man gör ett misstag så ska man lära sig av misstaget och verkligen inte göra om det. Jag tycker att man ska ta Lärodom av andra spelare samt hur de Rpar för då kan man använda det i sin egen rpa. Man ska vara bra på att ta kritik. Jag har också mycket erfarenhet och kunskap eftersom jag har varit medlem på Unive servern i 5 månader, vilket betyder att jag kan reglerna väl och kan förklara dem för folk som inte förstår ännu. och det är typ därför jag ansöker!

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? skoltider: brukar jag vara inne runt 14.00-00.00
sen lov och annat ledigt kan det se ut så här 12.00-03.00 typ dom tiderna som jag brukar vara inne

Hur länge har du spelat på Unive? runt 6 månader har jag nog varit medlem

Har du tidigare erfarenheter som staff? har inte varit staff men kan nog det mesta men man lär sig under tiden!

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom?

Support Ansvarig Jag skulle vilja jobba som support ansvarig eftersom jag är en person som alltid håller en trevlig ton alla möjliga lägen samt kan sätta ner foten om det skulle förekomma att man måste göra de. positiva saker med mig är att jag är ganska stresstålig och jag är bra på att samarbeta. Jag har lätt att samarbeta med de flesta som kan samarbeta med mig. Jag tycker att man ska lära sig av sitt misstag och verkligen ta åt sig åt bannen så man ej går om de igen.

RP Ansvarig som RP Ansvarig har man uppgift att ta hand om alla som Rpar på servern samt ta hand om servern vilket jag kommer göra jag vet när de är lämpligt att banna någon om det skulle förekomma att man ska ta åtgärder på personen vilket jag inte vill göra me om man ej kan bete sig i servern så måste man ta konsekvenser

Donation Ansvarig När man är Donation Ansvarig så tar får man ta hand om alla donationer som kommer in till servern. Jag har inga problem att ta smällar när saker går fel. Jag är även en jätte engagemang person samt är mogen och serös. Jag är ganska stresstålig och jag är bra på att samarbeta. Jag har lätt att samarbeta med de flesta som kan samarbeta med mig. Jag är även jätte aktiv samt går rak på sak när jag vill något.

Staff kommandon:
/revive - man revivar någon som till exempel någon missklicka
/dv - man tar bort bilar som står på vägen i onödan
/sc - man skriver i staff chatten
/sqlban (id) (tid) anledning - man bannar någon som har begått regelbrott
/sqlunban (hexid) - man unbannar en person
/sqlbanhistory (steam namn) - man ser ban historiken på en person
/togglename - man ser personers steam namn samt id
/tpm - man teleporterar till ett viss ställe vid kartan
/v (bilnamn) - man spawnar in en bil
/freeze (id) - man fryser en person
/unfreeze (id) - man tar bort /freeze